Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <241>  <242>  <243>  <244>  <245> ||  <266>     >>   >5x>  

30.6.2011 7:45:56
Jméno: Milan Předmět: 4,8 is
A cena je stejná? Děkuji
30.6.2011 7:57:13
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: 4,8 is
Ne, jedná se o 8-mi válec, takže: musí se použít specielní program firmy Landi Renzo systém Omegas PLUS za cenu 46.000 Kč včetně DPH.S pozdravem Ing.Pataky - technik

30.6.2011 6:59:30
Jméno: Milan Předmět: BMW X5 4,8 is
Ještě jsem se zapoměl zeptat, jestli je možné montovat LPG do BMW X5 4,8 is. Děkuji
30.6.2011 7:18:08
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: BMW X5 4,8 is
Ano lze. Ing.Pataky-technik

29.6.2011 7:46:35
Jméno: Milan Předmět: X5
Prosím o kalkulaci na BMW X5 3i. Předem děkuji
29.6.2011 9:23:42
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: X5

Dobrý den pane Milan. Se zařízením STAG 300 Plus je cena montáže 35.000 Kč včetně DPH. Se zařízením OMEGAS je cena montáže 39.000 Kč včetně DPH. prvně zmiňovaný systém je od polského výrobce Ac Gas a druhý je od italského výrobce Landi Renzo. Technických rozdílů je minimum, rozdílnost pořizovací ceny je dána ekonomicko-regionálním umístěním firem. S pozdravem Ing.Pataky - technik



28.6.2011 22:44:38
Jméno: Jirka Předmět: Přendání plynu z FA SPI 40kW
Dobrý den, mám od Vás namontován plyn v autě Škoda Forman 1.3 SPI 40kW. Vše funguje k plné spokojenosti, ale bohužel koroze karoserie mě nutí poohlížet se po jiném voze. Jelikož LPG zařízení je poměrně zánovní (montáž 4/2007), chtěl bych se Vás proto zeptat, zda je možné některé komponenty využít i novějším voze např. Opel Astra 1.6 16V rok 2001, případně voze jiné značky roku výroby kolem 2000-2002. Stávající zařízení je BRC s válcovou nádrží a řj BINGO. Děkuji
29.6.2011 7:39:38
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Přendání plynu z FA SPI 40kW
Dobrý den pane Jirko. Ano, z 90-ti % lze použít stávající zařízení do Vámi vyjmenovaných typů vozidel. S pozdravem Ing.Pataky - technik. Až se pevně rozhodnete který typ si koupíte, ještě zavolejte na 602 178 440. S pozdravem Ing.Pataky - technik

28.6.2011 18:02:40
Jméno: Libor HAVLAS Předmět: ŠKODA OCTAVIA ,1.6 74Kw, r.v. 1999
Dobrý den, děkuji za odpovědi. Objednám se na diagnostiku a seřízení k jednomu z Vašich partnerských servisů v Ostravě. Který mi můžete doporučit (www.auto.jecool.net NEBO www.autoknopp.cz)? Jestli můžu reagovat na Vaší odpověď a opět žádat další odpovědi tak tedy: 1) jak zjistím značku plynového zařízení, pokud možno z namontováneho na vozidle(nemám momentálně žádné papíry k tomu). 2) k tomu ukazatelu plynu, nechám si ho seřídit. Ale v horní části je 5 diod, při natankování plné svítí 4 diody zeleně. To že neubývají postupně už vím od Vás. Ve spodní části je 1 dioda, která při nastartování bliká zeleně, po zahřátí svítí. Je u ní nápis LPG a je mi jasné že signalizuje provoz na LPG. Po ujetí cca 350 km( nádrž 47l - vím plní se na 80 procent) zařízení třikrát pípne a ta dioda co svítila zeleně začne blikat. A to znamená že LPG je mimo provoz - jedu na benzín, nebo signalizuje malé množství LPG? Popřípadě se po ní ještě roŽne ta zmiňovaná ČERVENÁ? 3)nepochopená otázka: jako rezervu mám plnohodnotné kolo 195/65 R15. Můžu jej vyměnit za dojezdové(to tenké s omezenou rychlosti, jestli ho vůbec na oktávku seženu) nebo sadu na lepení pneumatit bez toho aniž bych vlastně musel něco hlásit a přepisovat v TP. Děkuji, s pozdravem Havlas Libor
28.6.2011 21:41:39
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ŠKODA OCTAVIA ,1.6 74Kw, r.v. 1999
Dobrý večer pane Havlas.. Navštivte našeho akreditovaného partnera www.autoknopp.cz 1./Značku plynového zařízení Vám zjistí firma Knapp. Protože nevím přesně jaké máte zařízení, popíšu činnost obecně: 4 zelené diody v řadě slouží k signalizaci množství plynu v nádrži. Pokud svítí všechny 4, tak je nádrž plná. Po vyprázdnění o ¼ zhasne první dioda, po vyprázdnění o další ¼ - tinu druhá atd. Poslední dioda (červená) signalizuje rezervu. Dá se nastavit např na na dojetí 40-90 km atd. V dolní řadě bývají 2 LED diody. Jedna signalizuje provoz na benzín (zpravidla červená) a druhá signalizuje přípravu na přepnutí (blikající zelená) nebo trvale svítící zelená (provoz na plyn) Když se rozblikají všechny 4 LED diody po natankování, tzn. že je nádrž přeplněná a po ujetí cca 5-10 km přestanou blikat. 3./ můžete použít dojezdové kolo (těžko se shání a je drahé) a proto doporučuji S.O.S balíček s kompresorem. Zápis do TP se neprovádí. S pozdravem Ing.Pataky - technik

26.6.2011 20:56:33
Jméno: Libor HAVLAS Předmět: ŠKODA OCTAVIA ,1.6 74Kw, r.v. 1999
Dobrý den, předem chválím FÓRUM, jen bych doporučil rozdělení do TÉMAT třeba podle značky nebo problému :) Ale proč píšu, ne abych radil ale žádal o rady. Koupil jsem od svého otce OKTÁVKU, 1999, 1.6 74kW, 120 000 km. Je v ní 3 roky LPG AGC 01-11, myslím že od vaší firmy, neboť na dokladech je AGC Strakonice. Ale montované to bylo v http://www.autoalternativ.cz/. Pravidelné servisy ŠKODA a revize LPG tam kde byl montován. S autem mám najeto sice jen 1000 km, ale už mám pár otázek :) Jinak to že je trošku línější neřeším, je to oktávka v kombíku se slabím motorem. Takže: 1) co znamená to označení AGC 01-11? O jak dobré zařízení se jedná? (stálo 30 000kč) nádrž STAKO - Polsko? 2) palivoměr LPG ukazuje všechny kontrolky po natankování, ale během jízdy se stává, že ukazuje špatně (pořád plná), ale jakmile dojde LPG tak pípá a ukazuje červeně. Někdo mi říkal, že se palivoměrem nemám řídít, že časem budu vědět kolik najezdím na nadrž, jiní zase že to je závada opravitelná. Také mě zajímí jestli jak dojde LPG tak se automaticky přepne na benzín? A jestli to pípání a červená kontrolka znamená to přepnutí na benzín, nebo rezervu LPG, popřípadě kolik mi ještě zbývá? Nádrž TOROID 47L. 3) při prvním startu (studený) se často stává, že motor chytne asi jen na 3 válce (cukání, kolísání otaček, nepravidelný chod), po lehkém přidání se to spraví. Ty studené starty jsou na BENZÍN. Ale teplé starty, kdy motor ještě nevychladl tak asi startuje na LPG, ale nechytá na poprvé. Chytne až na podruhé s přidáním plynu. Loni měněny svíčky a kabely, ale na ty svíčky se chystám podívat zda tam je to co má být a ne LPG svíčky :) Mám doporučeny BRISK DR15YPP-1. 4) volnoběh je za chodu jak na BENZIN tak LPG kolísavý, lítá nahoru a dolů tak o 100 ot/min. Docela to někdy i dost vadí. 5) trochu LEGISLATIVY: mám nádrž v rezervě, zvedlé dno na výšku plnohodnotné rezervy a tudíš mi v kufru nevadí, ale je dno výše. Mám v plánu to ještě snížit tak, že tu rezervu vyměním za dojezdovou nebo lepící sadu s kompresorem. Je to podle zákona možné? Moc se těším a děkuji na Vaše odpovědi a názory. Přeji krásný zbytek dne S pozdravem Havlas Libor
28.6.2011 7:22:51
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: ŠKODA OCTAVIA ,1.6 74Kw, r.v. 1999
Dobrý den pane Havlas. Děkujeme za kladné hodnocení našeho fóra. Plánujeme určité rozšířené možnosti poradenství. 1./Označení AGC 01-11, je seznam určitých druhů vozidel (tzv.typovka) schválených pro zástavbu zařízení LPG firmou Autogas Centrum a jejími akreditovanými partnery za přísně stanovených podmínek. Z toho vyplývá, že se nejedná o zařízení LPG, ale o seznam vozidel patřících do některé z kategorií možných zástaveb. 2. / Máte špatně seřízený (nastavený) ukazatel stavu hladiny v programu zařízení. Když v nádrži dochází plyn, rozsvítí se červená kontrola rezervy. Množství plynu na dojetí určité vzdálenosti lze programem nastavit. Pokud v nádrži už není žádný plyn, systém přepne na provoz benzín. 3. /Studené starty lze odstranit pouze po diagnostice závady. Když čtu Váš výpis všech závad, napadá mě jediné řešení: Vzhledem k počtu najetých km, udělat komplexní mechanickou prohlídku zařízení, zejména vstřikovačů, kabelů, svíček a provést novou kalibraci zařízení s posledním firmwarem. Používejte svíčky předepsané výrobcem vozidla. 4. / Příčiny kolísání otáček mohou být různé. Opět doporučuji diagnostiku. Vaši poslední otázku ohledně rezervy jsem nepochopil. S pozdravem Ing.Pataky - technik

24.6.2011 13:54:32
Jméno: M.Berecka Předmět: studený start
Dobrý den mám Hyundai Tucson 2.0 benzín r.v 2008 -přestavba na LPG Stag 300 4 poslední dobou mám horší studené starty na benzín-dŕiv to chytlo hned -teď tak po 4 vteŕinách -po natočení už to opětovně startuje hned - myslím že budou zarezlé benzínové vstřiky protože když vyjedu nádrž benzínu s přípravkem na čištění vstřiků (flaschlube inject.clean) tak jsou starty dobré ale jak jezdím na lpg tak se to za několik dní opakuje.Pomohlo by nechat vyčistit vstřiky ? Nebo čím to může být? děkuji za odpověď
27.6.2011 15:23:38
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: studený start
Dobrý den pane Berecka. Studené starty mohou mít více příčin. Bez diagnostiky si nedovolím označit pravou příčinu. Navštívte některého z našich akreditovaných partnerů buď ve Vašem regionu, nebo se objednejte přímo u nás. S pozdravem Ing.Pataky - technik.

24.6.2011 10:01:58
Jméno: Pavel Předmět: dotaz
Dobrý den pane Pataky, chtěl bych vymontovat plovák z nádrže.Vím,že se to nesmí,ale čistě teoreticky,když tam nebude plovák nebude fungovat ukazatel stavu plynu,ani nebudou pípat kontrolky při prázdné nádrži?Nebo se to dá nějakým způsobem vyřešit? Ještě prosím jeden dotaz:jaký vliv má nečistý vzduchový filtr na funkci plynu.Někdy mi při dojíždění na křižovatku auto chcípne a někdy se jakoby dusí.Mohlo bz to být tím filtrem?Plyn tankuji jen na značkových pumpách,jen od FLAGA,tak si myslím,že nečistým plynem to není. díky za Váš komentář
27.6.2011 15:19:40
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: dotaz
Dobrý den pane Pavel. Skutečně, do demontáže plováku se nepouštějte. Když tam nebude plovák, tak nemáme informaci o množství lpg v nádrži. LPG je tekutý, a plovák určuje vychýlení potenciometru.Naměřený odpor z potenciometru se zavádí do ŘJ na klopné obvody které rozsvěcují počet LED na přepínači. Zanešení filtru vzduchu způsobí nižší průtok nasávaného vzduchu a tím zvýšení podtlaku MAP. Tato informace MAP je pro algoritmus výpočtu vstřikovacích časů zavádějící, což způsobí narůstání času vstřiků. Rozsvítí se Check-engine, motor se dusí a vynechává. Je nutné diagnostikovat pravou příčinu nepravidelného chodu motoru.Nelze vše "házet" na kvalitu plynu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

23.6.2011 13:30:51
Jméno: Triner Michal Předmět: Fabia 1.2 TSI 63kW
Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o informaci jestli je možné předělat na LPG novou Škodu Fabii s motorem 1.2 TSI 63kW. Jestli už existuje nějaké řešení na tento typ vozu. Děkuji. S pozdravem Triner Michal
23.6.2011 14:57:03
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Fabia 1.2 TSI 63kW
Dobrý den pane Triner. V současné době máme program na 1,2 TSI CBZB 72kW od firmy Landi Renzo, jedná se o zařízení Omegas Plus.Pokud nesouhlasí uvedený motorkód a výkon motoru, nebere firma LR a tak ani my záruku na provedenou montáž. Informativně by byla cena montáže cca kolem 45.000 Kč. Letos na podzim chystáme zahájení malosériových montáží. Sledujte naše stránky. S pozdravem Ing.Pataky - technik

22.6.2011 16:32:05
Jméno: Karel Soukup Předmět: mercedes
Dobrý den, plánuji pořídit auto mercedes benz E200 kompresor 120kW r.v. 2001a chtěl bych ho přestavět na lpg. Máte zkušenosti s přestavbou těchto aut?Jaká je cena přestavby, jaký systém je pro tento motor nejlepší a jak velká bomba vleze na místo rezervy? Děkuji za odpověď.Soukup
23.6.2011 10:48:47
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: mercedes
Dobrý den pane Soukup. Jedná se o klasický motor 1.8 16V/120 kW (E200 K) a nic nebrání zamýšlené zástavbě zařízení LPG. S vícebodovým sekvenčním vstřikováním je cena montáže od 26 do 28-tis Kč včetně DPH.Nádrž 60 litrů (plní se na 80% objemu). S pozdravem Ing.Pataky - technik

22.6.2011 15:37:36
Jméno: Vlastimil Poruba Předmět: TSI
Dobrý den, lze namontovat LPG i do motoru 1.2 TSI 77 kW? V případě, že ano, jaké zařízení bude nejvhodnější a za jakou cenu si ho lze pořídit? Děkuji.
23.6.2011 10:30:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: TSI
Dobrý den pane Poruba. V současné době máme program na 1,2 TSI CBZB 72kW od firmy Landi Renzo, jedná se o zařízení Omegas Plus.Pokud nesouhlasí uvedený motorkód a výkon motoru, nebere firma LR a tak ani my záruku na provedenou montáž. Informativně by byla cena montáže cca kolem 45.000 Kč. Letos na podzim chystáme zahájení malosériových montáží. Sledujte naše stránky. S pozdravem Ing.Pataky - technik

20.6.2011 19:17:31
Jméno: Toman Předmět: výměna nádrže
Dobrý den,v letošním roce končí životnost toroidní nádrže v mém voze.Je nutné kromě nádrže měnit i některé další komponenty ? Celý systém zatím funguje dobře. Děkuji.
21.6.2011 7:21:29
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: výměna nádrže
Dobrý den pane Toman. Spolu s nádrží se mění i multiventil. Je to opodstatněné z hlediska bezpečnosti. Multiventil je velice důležitý bezpečnostní prvek celého zařízení (např. funkce přetlakového ventilu). S pozdravem Ing.Pataky - technik

20.6.2011 18:17:05
Jméno: Antoní Předmět: Toyota Corolla 1,4 r.v. 2002
Dobrý den. Jedná se o toyotu corollu r.v. 2002 1,4 , 71 kW , najeto na plyn má cca 50 000 km, systém Elpigas sekvenční vstřikování, Flash Tube nemám, pravidelné kontroly dodrženy. Montovala odborná firma, jméno raději uvádět nebudu. Děkuji za odpověď.
21.6.2011 7:07:34
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Toyota Corolla 1,4 r.v. 2002
Dobrý den pane Antonín. Naše firma systém elpigas nemontuje. Z Vašeho popisu závad ale usuzuji, že máte směs chudou nebo bohatou. Proto to škubání a rozsvěcování kontrolky. Bude potřeba zkontrolovat a nastavit tlak plynu na reduktoru. Uvažoval bych i o výměně membrán. Bez diagnostiky Vám více poradit nedokážu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

19.6.2011 10:45:49
Jméno: Antonín Předmět: Toyota Corolla 1,4 r.v. 2002
Dobrý den. Předem děkuji za jakoukoliv odpověď. Prosím o radu ,mám, tento problém, s autem na plyn jezdím 4 roky,nyní vždy po delší odstávce auta (cca 12 hod) mi auto (pokud je přepnuto do režimu LPG) po nastartování asi tak 300 m škube, (vím že startuju na benzín), zkoušel jsem jezdit pouze na benzín a bez problémů, při jízdě na plyn mi auto taky trošku škube, moc se mu nechce jet a mám spotřebu vyšší cca o 20 %. Navíc se mi tu a tam rozsvítí kontrolka motoru.
20.6.2011 8:05:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Toyota Corolla 1,4 r.v. 2002
Dobrý den pane Antonín. Upřesněte prosím: Jaké auto, jaké zařízení, kolik jste najel za 4 roky km na plyn, dodržení pravidelních kontrol a kdo to montoval? S pozdravem Ing.Pataky - technik

19.6.2011 9:41:09
Jméno: Pavel Soukup Předmět: LPG-Hyundai Sonata 2,4;r.v.2005

Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, zda je možné, předělat Sonatu 2,4, r.v.2005 bez problémů na pohon LPG? Plánuji koupi tohoto vozidla a možnost jízdy na LPG je pro mě velice důležitá. Ptám se z toho důvodu, že jsem se setkal s laickým názorem, že motory Theta u Sonaty mají s LPG nějaké problémy. Pokud toto možné bude, jaký systém byste doporučili? Předem Vám děkuji za odpověď Pavel Soukup


20.6.2011 7:51:26
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG-Hyundai Sonata 2,4;r.v.2005
Dobrý den pane Soukup. Provedli jsme bezproblémové montáže zařízení LPG do desítek vozidel Vašeho typu. Můžete být zcela klidný. Doporučuji systém vícebodového sekvenčního vstřikování, podrobnosti Vám sdělím emailem. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <241>  <242>  <243>  <244>  <245> ||  <266>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací