Diskuzní fórum LPG/CNG
28.12.2010 20:09:34
Jméno:
Michal Předmět:
Špatné startyDobrý večer ještě jednou,
Revize bohužel nebyly prováděny řádně a včas, jak koukám do knihy tak od 56.000km-220 000 co mám nyní byly provedeny pouze 4x.což je žalostně málo, bohužel jsem si to nezkontroloval při koupi automobilu. revize byly prováděny kdesi ve Strakonicích, poslední 13.09.2011, ovšem nikoli u Vás. To jsem vyčetl z přílohy TP, takže ani já netuším co tam vlastně je , či není. Jsem rád že jste tak rychle odpověděl, po novém roce se tedy hned objednám. Děkuji za odpovědi s pozdravem Michal.
28.12.2010 22:16:54
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Špatné startyHezký večer.
Děkuji za upřesnění. V každém případě vám dáme pohon LPG ve vašem vozidle do pořádku.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
28.12.2010 18:05:06
Jméno:
Michal Předmět:
Špatné startyDobrý den, začnu takto: vlastním ojetou Škodu SUPERB r.v 2002 1.8 T montáž byla podle technického průkazu LPG provedena právě u Vás v roce 2005 s řídící jednotkou OMEGAS. Auto jsem zakoupil s vědomím že špatně startuje za studena, proto jsem nechal komplet opravit řídící jednotku na benzin-ta je již v naprostém pořádku, ovšem když auto přepnu na LPG a zastavím, nechám motor vychladnout tak mám velké problémy nastartovat-cca 20x otočení klíčkem. Směs jakoby střílela do sání, auto nechce skočit do otáček, když skočí tak zase po chvíli spadne po 5-10 minutách startování se jakoby chytne a začne semnou komunikovat-jede. (Při provozu na Ba se toto neděje.) V režimu LPG ovšem kolísají otáčky kolem 700-900/min. a v jízde cítím mírné cukání jako by vynechával jeden válec, taktéž vůz nemá požadovanou sílu a je o 30% slabší než v režimu benzín.Navštívil jsem NEPTUN HARFA, což jsem zase udělal chybu- řekli mi že se na to podívají hodí na diagnostiku atd atd. cenu mi prý zavolají. Druhý den -SMS že je auto hotové.S radostí si jej jdu vyzvednout a tam se dozvím že nemají takovou diagnostiku jakou by potřebovali a že mi vyměnily termostat+ chladící kapalinu a cena? 1800CZK což mě vytočilo, jelikož jsem chtěl odstranit jinou závadu-Nechápu jak někdo může mít tu drzost poslat Textovku že je auto OK a pak zjistím že jsem tam kde jsem byl, jen o 2000 chudší!. Navíc mi řekly že se jim do opravy nechce a že by to bylo nákladné(divné od nich). Dostal jsem od nich doporučení: návštěva Autogascentrum Strakonice- a že mám vstřiky MED-MAX s bílými kryty vstřiků. Prej asi jeden z nich blbne. Chci se zeptat dokážete tuto závadu ODSTRANIT? pokud ano umíte dopředu udělat cenovou nabídku předem? a jak dlouho by to trvalo? z Prahy docela zajížďka xD. Děkuji Vám za odpověď, hezký večer Michal.
28.12.2010 19:46:28
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Špatné startyHezký večer pane Michale.
Velice mě mrzí Vaše potíže s pohonem na LPG. Nemá smysl pátrat po příčinách špatné funkce zařízení bez diagnostiky. Zařízení OMEGAS od firmy Landi Renzo kterou v České Republice zastupujeme, patří dlouhodobě mezi jedny z nejkvalitnějších zařízení. S tímto systémem jezdí od roku 2003 tisíce spokojených zákazníků. Spolehněte se, závadu určitě odhalíme a opravíme. Neuvádíte, jestli podle servisní knížky byly pravidelně prováděny revize a seřizování, jestli v průběhu let nebyly vyměněny některé komponenty, neprováděli se neodborné zásahy apod. Jistě uznáte, že bez zevrubné diagnostiky nemohu přesně stanovit cenu opravy. Tak tedy alespoň pro Vaši orientaci: hodina servisních a diagnostických prací stojí u naši firmy 350 Kč. Předpokládám, že jedna hodina bude dostačující pro identifikaci závady. V případě nutné výměny komponentů: Jeden vstřikovač MED stojí 1600 Kč bez DPH. Řídící jednotka OMEGAS 6425 Kč bez DPH.
Dobu opravy předpokládám na 1-3 hodiny. Objednejte se včas, nejlépe hned po novém roce, máme převis poptávek montáží.
S pozdravem a do nového roku s přáním více spokojenosti s vašim vozem na LPG Ing.Pataky - technik.
28.12.2010 4:17:06
Jméno:
Rene Morys Předmět:
nefunkčni lpgDobry den vlastnim skodu octavii 1,6 r.v 1998 mam v nem lpg landi renzo (lpg je namontovane ve voze 10 let) zpočatku mi na volnobeh zhasinal motor a obcas strilelo z vyfuku ted uz tona plyn nejede vubec nebo jen chvilicku ale musim poradne pridavat plyn pak to zhasne.V cem by mohla byt zavada a kolik by me vysla oprava??Předem děkuji za odpoved s přanim všeho nejlepši do noveho roku.
28.12.2010 9:40:29
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: nefunkčni lpg
Dobrý den. Předpokládám (podle stáří montáže), že je ve vašem vozidle namontovaný systém IGS od firmy Landi Renzo. Jedná se o systém který je ještě řízen odezvou z lamba sondy a dávkování množství plynu obstarávají dva krokové motorky (jeden na volnoběh a druhý na chod v zátěži). Nečistoty plynu mohli způsobit nepravidelný chod motorků (je nutné odborné vyčištění - nedělejte to sám, při rozmontování se rozpadne pružinka zpětného přítlaku !). Může být vadná i řídící jednotka plynu. Bez diagnostiky Vám nemohu sdělit přesnou příčinu. Oprava těchto zařízení je dosti nákladná, blok krokových motorků stojí cca 7000 Kč a řídící jedotka cca 8000 Kč. Další problém je, že jsou dva druhy řídících jednotek. Starší má jeden konektor (ten už nevedeme a není možná ani oprava, na opravu dvoukonektorová verze se čeká i několik měsíců. Je nutná diagnostika v odborném servisu a na základě vyhodnocení doporučíme jak postupovat dál. (zpravidla výměna elektronické části řízení plynu v částce cca18000 Kč včetně DPH (z původního zařízení vám zůstane pouze nádrž a dopravní potrubí) S pozdravem a přáním mnoho úspěchů v novém roce. Ing.Pataky - technik
25.12.2010 20:23:47
Jméno:
Karel Rys Předmět:
Přstavba focus nebo octaviaDobrý den, v nejbližší době plánuji nákup ojetého auta, které bych rád nechal předělat na pohon LPG. Uvažuji o variantách Ford Focus 1.6 (74 kw) rok výroby 2008 nebo Octavia II (dnes označována jako Octavia Tour II) 1.6, rok výroby rovněž 2008, V obou případech mám zájem o toroidní nádrž s co největším objemem. Můžete mi prosím sdělit, jaká je orientační cena přestavby - srovnání obou vozidel, které vozidlo je případně pro přestavbu vhodnější (četl jsem o zatloukání ventilů v případě Focusu...) a dále mám-li se při nákupu vozidla řídit nějakým limitem kilometrů, které má mít vozidlo maximálně najeto? Dále prosím o sdělení, máte li v mém okolí (Dobříš) nějakou pobočku. V případě že ne , není problém se objednat přímo ve Strakonicích.
Vzhledem k tomu, že plánuji nechat si pak auto delší dobu není pro mne prvořadá jen cena přestavby, ale spolehlivost a komfort řešení z hlediska používání. Ročně najedu cca 30 tis. km. Děkuji Vám předem za odpověď. Rys
27.12.2010 7:47:35
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Přstavba focus nebo octavia
Dobrý den pane Rys. Pokud se budete řídit výběrem a nákupem ojetého vozidla z hlediska plánované zástavby LPG, doporučuji Octavii. V zásadě pro nás není problém ani Ford Focus, ale máte pravdu, zde je nutná instalace přimazávání ventilových sedel např. VAP Saver nebo Flash Lube přímo na doporučení výrobce. Počet najetých kilometrů není až tak rozhodujícím faktorem při výběru vozidla z hlediska LPG. Mnohem důležitější je stav zapalovací soustavy zejména cívky (cívek), kabelů a svíček a celkový technický stav motoru. Máme širokou paletu toroidních nádrží co do rozměrů tak i objemů. Řídíme se potřebami zákazníka. (např. maximální průměr nádrže podle rezervního kola ale s maximální výškou kvůli objemu.Vyvýšení nádrže si pak zákazník může vypodložit např. polystyrénem do vyrovnání podlahy kufru) Montáž doporučuji u naši firmy v Strakonicích. Standardní cena přestavby je 28.500 Kč včetně DPH, ale za určitých podmínek lze získat slevu. O podmínkách získání slevy se více dozvíte na tel: 606 616 986 od pana Apfelthalera, našeho legislativního pracovníka. S ročním průběhem cca 30.000 km se vám vložená investice vrátí do cca ¾ roku a pak už využíváte výhody rozdílné ceny pohonných hmot benzín - LPG. Pro přestavbu použijeme zařízení s vícebodovým sekvenčním vstřikováním STAG 300 Plus firmy Ac Gas. S pozdravem Ing.Pataky - technik
20.12.2010 21:44:27
Jméno:
Procházka Předmět:
Peugeot 307SWDobrý den,
zvažuji přestavbu vozu Peugeot 307SW, r.v. 2006, motor 1,6 ccm, plní normu EURO 4 na LPG, jaké doporučujete zařízení? Postačuje STAG 4 nebo je již lepší investovat do STAG 300Premium? V jaké výši se pohybuje cena montáže, popř. jaký je cenový rozdíl mezi zmiňovanými STAGy a jaké benefity přinese montáž STAG Premium? Bude palubní počítač plně funkční i při jízdě na LPG?
Jinak již 4 roky jezdím ve Felicii 1,3MPi na LPG BRC, řídící jednotka JUST - ujeto 65tis km, vše bez závad, spolehlivé, pouze roční revize, nedávno výměna membrán, spotřeba v průměru 8,36 l/100, montáž u Vašeho partnera v okr. Olomouc, mohu jen doporučit.
Procházka P.
21.12.2010 8:15:05
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Peugeot 307SW
Dobrý den pane Procházka. Jsme rádi, že jste s montáží našeho partnera v Olomouckém kraji spokojen. Škoda, že jste nezveřejnil jméno firmy, byla by to pro ni dobrá reklama. A teď k Vašemu dotazu: Doporučuji zařízení STAG 4 nebo STAG 300 Plus (stejná cena) . Porovnání zařízení najdete zde http://www.lpg-autogascentrum-servis.cz/lpg-autogascentrum-servis/temata/srovnani-systemu/ STAG 300 Premium je o 2000 Kč dražší a je určen zejména pro vozidla s EURO 5, a pro Vaše vozidlo nepřinese žádné „benefity“ jak uvádíte. Cena montáže se STAG 4 nebo STAG 300 Plus je 28.500 Kč včetně DPH. Zavolejte na tel: 606 616 986 pana Apfelthalera, našeho legislativního pracovníka pro získání informaci na možnosti slevy. Palubní počítač Vašeho vozidla je konstruován pro benzínový motor. Všechny jeho snímací prvky – čidla zaznamenávají stav a průběh dat změn motoru, např. množství paliva v benzínové nádrži, úbytek benzínu vlivem jízdy, počet najetých km, otevření klapky apod. a proto nemůžeme mluvit o „plné funkčnosti“ při provozu vozidla na LPG.(Např. nemá data o množství LPG v nádrži – dojezd/ neekvivalentní přepočet natočení klapky k množství vstřikovaného plynu apod.) Malou pomocí by pro Vás mohla být informace, že např. okamžitá spotřeba při provozu na LPG je cca o 10% vyšší než ukazuje palubní počítač. Přeji Vám krásné prožití vánočních svátků a úspěšný Nový rok. Ing. Pataky - technik
20.12.2010 9:03:13
Jméno:
Bohumil Hejný Předmět:
Přestavba Felicia, FavoritDobrý den,
mám doma vozidla Š Favotir a Felicia, obě dosud v poměrně slušném stavu. Favorit má najeto cca 80000 km, felicia zhruba dvojnásobek. Jedno z uvedených vozidel bych chtěl přestavět na LPG. prosím o sdělení ceny montáže zařízení do uvedených vozidel, případně o doporučení pro které se rozhodnout. Vozidlo bude využíváno k denním cestám na pracoviště vzdálené 20 km. Dále mám dotaz, zda v případě vyřazení vozidla by bylo možné zařízení požít na jiný automobil.
Předem děkuji za Vaši odpověď.
B.Hejný
20.12.2010 9:52:39
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: Přestavba Felicia, FavoritDobrý den pane Hejný. Upřesněte prosím o jakého Favorita jde ( karburátorový nebo jednobod?), o jakou Felicii jde ( 1,3 MONO, 1,3 MPI, 1,6 ?) a zavolejte na 383 324 912. S pozdravem Ing.Pataky - technik
18.12.2010 16:11:01
Jméno:
Petr Chalupský Předmět:
Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998 Dobrý den,předevčírem jsem zde měl dotaz ohledně Passatu 1,8T, který mam v plynu, a kde byla chyba v přepínání z benzínu na plyn. Byl jsem v servisu Neptun, a zde zjistili,ze konektory byly uvolneny.Ok,opravili to,zkontrolovali a zavada byla odstranena,pipani pri startu bylo odstraneno.ALE,vcer jsem prijel ze servisu,zaparkoval jsem,a po prichodu dnes k autu,a nastartovani, indikator blika,neprepne se do benzinu,a jako navic na indikatoru stavu paliva neni nic signalizovano.Pritom mam nadrz plnou. Dnes jsem ujel na benzin cca 50 km, a nepreplo se nic,jen to blikalo.Ale kdyz jsem v jednu chvili jel,rozsvitil se stav paliva,po chvili se preplo na plyn,a jel jsem na plyn.Ale kdyz jsem zastavil,vypnul motor,a znovu nastartoval,tak stav paliva byl zhasnuty,a opet signal benzin-plyn jen blika. Nic nepipa,jen blika. Prijde mi,ze to je asi zapricineny tim,ze ridici jednotka nevidi,kolik ma paliva.Muzete me nasmerovat,kam se mam podivat,zda nedoslo k odpojeni kabilku,pravdepodobne z elementu,ktery snima stav paliva.Tzn. potreboval bych vedet,co a kde snima stav paliva a kde je to umistene.a kde je umistena ridici jednotka,aspon priblizne nasmerovat,kde se to standardne dava.A pokud by bylo mozne,zda by jste mi mohli zaslal elektricke schema zapojeni plynu.
18.12.2010 21:06:56
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998 Dobrý večer pane Chalupský. Mrzí mě, že návštěva na Neptun Harfa nevyřešila uspokojivě Vaše problémy se zařízením LPG. Předně, snímání paliva množství LPG v nádrží nemá žádnou spojitost s nepřepnutím na LPG. Snímání množství paliva je čistě informativní údaj o množství LPG v nádrži snímáním odporového čidla natočení potenciometru podle výšky plováku v nádrži. (obyčejný „wc-plovákový systém natočení páky plováku“. Kalibraci nastavení plováku lze provést v programu vhodným nastavením napětí na potenciometru podle množství: FULL, ¾, ½, ¼ a rezerva pro zhasínání LED diod na přepínači. Ale opět opakuji, nemá to vliv na přepnutí na benzín. Rozhodujícími faktory pro přepnutí na LPG je teplota vody reduktoru a nastavení otáček pro přepnutí při správné činnosti řídící jednotky, multiventilu a vstřikovačů. Při správném nastavení parametrů, předpokládám závadu na řídící jednotce, nebo na některých čidlech snímání teploty a tlaku. Elektrická schémata zapojení neodborné veřejnosti nezasíláme z důvodu zamezení různých pokusů amatérských „oprav“ . Objednejte se na čísle 383 324 912 a věřím, že závadu odstraníme. S pozdravem a přáním hezkých vánočních svátků Ing. Pataky - technik
17.12.2010 21:40:21
Jméno:
Pavel Šimon Předmět:
LPGDobrý den.Vlastním opel omega2.0 16,typ motoru X20 XEV a v něm LPG AGC 01-20 Strakonice..Po třech letech spokojenosti přišly problémy a poměrně drahé opravy. Poslední problém s kterým bych chtěl poradit, než pojedu do opravny je ,že se mi za jízdy vypíná LPG.Někdy najedu 100km a nic jindy stačí 2 km a LPG se vypne,po ujetí 1-2 km zase naskočí na LPG.Není rozdílu jestli je plná nádrž nebo poloprázdná,je-li zima nebo teplo.
Vím že na diagnostice to zjistí hned,ale nemám již moc velkou důvěru v servis, kam jedu asi již naposled.
Děkuji za radu.
Šimon.
18.12.2010 11:34:33
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPG
Dobrý den pane Šimon. Váš dotaz je mimo našeho zaměření fóra. Na obecné otázky mohu jen obecně odpovídat.(neuvádíte jaký typ zařízení je ve Vašem vozidle, kolik kilometrů jste za ty 3 roky najel na plyn, dodržoval li-jste předepsané jednoroční prohlídky, jaké opravy byly provedeny a kým atd.) Přepínání z plynu na benzín může mít více příčin, od vadné řídící jednotky, vstřikovačů až po čidla teploty a tlaku. Bez diagnostiky nemohu kvalifikovaně zodpovědět Váš dotaz. Kontaktujte mě přímo na technik@autogascentrum.cz , nebo na 602 518 625 Po-Pá 7:00 – 15:30. Hezké prožití vánočních svátků a šťastný Nový rok Ing. Pataky - technik
17.12.2010 18:11:47
Jméno:
Jiří P. Předmět:
dotazDobrý den p.Pataky, prosím o vysvětlení, jak se bude chovat sekvenční vstřikovaní LPG pokud je již ve vozidle namontováno, a na benzinové řídící jednotce se dodatečně provede tzv.přečipování na vyšší výkon?Jak se bude chovat vámi montovaný STAG 300 a jak italske nebo holandské systémy? Je nutné přenastavení LPG řídídící jednotky?Děkuji za odpověď a přeji příjemný konec roku.
18.12.2010 11:16:19
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazDobrý den pane Jiří.
Z principu činnosti sekvenčního vstřikování, tzn. že řídící jednotka plynu čte i změněné časy vstřiků pro benzínové vstřikovače, změněné sání (podtlak) vlivem úpravy předstihu, je činnost téměř identická. Přesto doporučuji po „čipování“ provést novou autokalibraci. Algoritmus výpočtu parametrů pro úpravu směsi LPG – vzduch, je shodný u všech italských zařízení a firmy Ac Gas - STAG ( základem je program firmy AEB (It.) pro téměř všechny renomované výrobce. O Holandských zařízeních se nemohu vyjádřit protože jejich zařízení nemontujeme. Děkuji za přání. Přeji Vám i vaši rodině příjemné prožití vánoc a úspěšný Nový rok.
Ing.Pataky - technik
17.12.2010 1:46:33
Jméno:
Radek Předmět:
dotazyDobrý den, rád bych se zeptal na několik dotazů ohledně již namontovaného LPG. Mám Octavii 1,8 20 V, r.v. 1998, letos v lednu do ní byla namontována plynová soustava AGC 01-11 STAG 300. Poslední 4 týdny pozoruji, že motor občas ztrácí výkon a při záběru z nižších otáček do vyšších dochází ke značnému "cukání" a i spotřeba se mě zdá poněkud vyšší než by měla být. Rozdíl mezi spotřebou benzínu a LPG činí 2l. A do třetice je nepřesnost ukazalele paliva, vůbec se nerosvítí červená kontrolka, která by měla signalizovat prázdnou nádrž, ale přitom LPG už automaticky přepne na benzín i když palivoměr ještě ukazuje jedno či dvě zelená políčka. Daly by se tyto problémy odstranit nějakým určitým seřízením této soustavy?
Děkuji za odpověď.
17.12.2010 9:38:48
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: dotazy
Dobrý den pane Radku. Autogas Centrum Strakonice, je držitelem typovky AGC 01-11 a je akreditovaným dovozcem zařízení STAG 300 pro Českou Republiku. Kromě nás, uvedené zařízení montují naši vyškolení smluvní partneři po celé republice. Pokud bylo vozidlo namontováno letos v lednu, mohla by být ještě v záruce pokud jste dodržel předepsané kontroly. (záruky poskytují naši partneři individuálně podle obchodního zákoníku – smlouva o dílo) Doporučuji Vám navštívit montážní firmu kde byla zástavba provedena, eventuelně některého z našich smluvních partnerů ve vašem kraji. Viz. Partnerská síť na www.lpg-autogascentrum.cz Podle Vašeho popisu závad se bude patrně jednat pouze o opětovné seřízení systému. S pozdravem a přáním krásných vánoc a úspěšného Nového roku. Ing.Pataky - technik
16.12.2010 23:20:04
Jméno:
Václav Předmět:
Turbo a LPG u VW PassatDobrý den, prosím, je rozdíl mezi jízdou na LPG ve VW Passat 1.8 bez turba oproti variantě 1.8 s turbem? Je výkon při pohonu na LPG u obou variant totožný, nebo dokáže turbo přidat výkon i LPG pohonu. Dokážete, prosím, doporučit vhodný motor s ohledem na životnost motoru při provozu LPG. Rád bych koupil Passata z roku 1999 a nechal do něj zabudovat tento pohon. Děkuji za odpověď a přeji Vám hezký den.
17.12.2010 8:15:50
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: Turbo a LPG u VW PassatDobrý den pane Václave.
S nadsázkou bych mohl odpovědět, že si vyzkoušejte jízdu s turbem i bez, a rozdíl hned pocítíte… A teď vážně, samozřejmě, že je výkon motoru na turbo vyšší než bez turba. Totéž platí i při jízdě na LPG. Životnost každého motoru ovlivňuje mnoho faktorů, ale provoz na LPG je pro motor ještě šetrnější než na benzín. Doporučuji spíše motor s turbem, motor bez turba má vyšší spotřebu a je hlučnější. Samozřejmě mluvím o udržovaném vozidle, s dobrou zapalovací soustavou kabely, svíčky, cívky.
Přeji Vám hezké prožití Vánočních svátků a úspěšný Nový rok Ing.Pataky - technik
16.12.2010 18:34:55
Jméno:
Miloš Předmět:
Přimazávání a spotřeba
Dobrý den, mám vozidlo VW Passat 1.8 20V 92 kW (r.v. 1998), kód motoru ADR. Od června letošního roku jezdím na LPG, jehož montáž (STAG 300) mi prováděl Váš smluvní partner. S provozem na plyn jsem naprosto spokojený a dále také musím říci, že toto Vaše fórum je velmi užitečné. DÍKY VÁM ZA NĚJ!!! A teď k věci: Vím, že přimazávání ventilů není pro můj vůz nutné, přesto ale zvažuji jeho instalaci (pro klid v duši). Před montáží mi bylo sděleno, že v motorovém prostoru není kam umístit nádobku s náplní... Chtěl bych se proto zeptat, zda by byla možná instalace tohoto zařízení. Pokud bych přijel k Vám do Strakonic, jak dlouho by montáž trvala a na kolik by přibližně přišla? Dále se chci zeptat, jestli kvalita tankovaného plynu ovlivňuje spotřebu paliva. Má dlouhodobá spotřeba na plyn je o cca dva litry (tedy 20 % v mém případě) vyšší než dlouhodobá spotřeba benzínu. Svíčky jsou nové. Je možné, že by toto mohlo být způsobeno špatnými kabely či cívkami, když vše pracuje bez problémů? Děkuji Vám za odpověď
17.12.2010 7:48:37
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Přimazávání a spotřeba
Dobrý den pane Miloš. V první řadě Vám DĚKUJEME za slova uznání ke kvalitě našeho fóra! A teď k Vašemu dotazu: Skutečně, zde přimazávání není nutné, ale na přání zákazníků dost často zařízení VAP Saver montujeme. Přesně jak píšete Vy: „ pro klid v duši“ LPG je suché palivo a má minimum mazacích schopností. Více se dozvíte na našem servisním webu http://www.lpg-autogascentrum-servis.cz/lpg-autogascentrum-servis/temata/flash-lube/ V prostoru motoru je sice málo místa, ale my si vždy poradíme a vhodné místo pro nádobku najdeme. Montáž zařízení i s prací se podle obtížnosti pohybuje v rozmezí 1500-2000 Kč a zabere cca 1 hodinu práce. Z důvodu převisu práce, jsme schopni montáž zrealizovat až po novém roce. Kvalita plynu má vliv na spalování a tím přímo-nepřímo ovlivňuje samozřejmě i spotřebu. Totéž platí i na kvalitu zapalovací soustavy, zejména kabely, svíčky a cívka-y. Po novém roce zavolejte a domluvíme termín instalace. S pozdravem a přáním krásných vánoc a úspěšného Nového roku. Ing.Pataky - technik
15.12.2010 18:23:44
Jméno:
Petr Chalupský Předmět:
Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998 Dobrý den
Mam jeden malý problém.Vlastním Passata 1,8T a před půl rokem byl u Vás na montáži plynu,namontováno mam zařízení STAG 300. Dnes jsem si byl vyzvednout auto po servisní kontrole auta při 165 tis. a po otočení klíčku do polohy jedna,při startu se přepínač rozpípá po dobu cca 5s a zůstane ve stavu blikajícím tzn. že se nepřepne auto na plyn,ani při plně zahřátém motoru. Zkusil jsem ho znovu nastartovat,zkusil jsem ho na přepínači zapnout,vypnout,a vždy pípá. V servisu mi museli vyresetovat servisní kontrolu,a přetěsnovali mi víko ventilů.Vše jak odmontovali,tak zas smontovali. Můžete mi poradit co s tím?Dále jsem z Prahy,a rád bych věděl případně,jaké servisi zde jsou možné použít. Na netu máte dva,z toho znám Neptun Harfa.Děkuji za odpověď.
16.12.2010 7:39:35
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Volkswagen Passat , 1.8T 2OV , 110 kW , Typ motoru: AEB , Rok výroby: 1998 Dobrý den pane Chalupský.
Blikající přepínač signalizuje závadu kterou lze konkrétně diagnostikovat příslušným programem. Patrně došlo k nesprávnému zapojení při opravě Vašeho vozu. Navštívte našeho partnera na Neptun Harfa, kde Vám závadu odstraní. Na opravu se nebude vztahovat reklamační řád.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
15.12.2010 13:27:35
Jméno:
Matějka Předmět:
Zkušenosti
Dobrý den, rád bych se podělil o pár nabytých zkušeností. Nechal jsem si u Vás v listopadu namontovat zařízení STAG 4 do svého vozidla Tyota Yaris, r.v. 2004. Od té doby jsem najezdil cca 800 km, takže nic moc, každopádně určitý obrázek už jsem si stihl udělat. Předem bych chtěl poděkovat za velmi příjemný přístup celé Vaší firmy při samotné objednávce a následné instalaci, vše mi bylo vysvětleno, ukázáno, zkrátka žádný problém. A že jsem těch otázek neměl málo. Od té doby jsem již stihl natankovat 2x na stejné pumpě, takže jsem si zvládl orientačně spočítat spotřebu, která se oproti původní benzinové, po odečtu cca 20 km, které jsem mohl najezdit za studena na benzin, zvedla jen o asi 0,4 - 0,6 litru, což mi přijde parádní. No, více každopádně zjistím po více tankováních, předpokládám, že se vše ještě bude usazovat, takže uvidíme. Budu doufat, že se stávající stav nezmění. Za studena, i v těchto mrazech, ujedu cca 500m, maximálně 1 km a zařízení se mi přepne na plyn (ačkoliv mi pak ještě dlouho svítí kontrolka studeného stavu), takže taky paráda, bál jsem se, že to bude trvat kdoví jak dlouho. Co se výkonu týče, tak zde mám paradoxně a samozřejmě subjektivně pocit, že vozidlo jede dokonce lépe a je živější. Jediné co mě zarazilo je, že po přepnutí na plyn, pokud poslouchám zvuk motoru u zvednuté haupny, má motor jiný zvuk, takový suše "cvakavý". Není to moc slyšet, ale protože mám stávající "benzinový" zvuk naposlouchaný, tak jsem si toho všiml hned. Nevím zdali je to normální, snad ano? Zároveň mám nainstalovaný přímaz ventilů, tuším VAP Saver, technik mi po instalaci sdělil, že pro mé vozidlo je doporučeno dávkování cca 1 kapka za 12-15 vteřin, toto jsem si také doma na doporučení technika zkontroloval a donastavil. Zde mi dovolte dotaz - je uvedené dávkování správně? Nejsem si jistý, zdali jsem se náhodou nepřeslechl a nemělo to být 12-15 kapek za minutu, soudě i podle toho, co uvádíte na svých stránkách. Raději se ptám, dokud je čas. A dále, pokud bych přimazával více než je doporučeno, např. 1 kapka za 5 vteřin, škodí to motoru, nebo je to jedno, či je to dokonce ku prospěchu? Díky za odpověď a doufám, že jsem i dalším možným zájemcům trochu pomohl při jejich rozhodování, já jsem prozatím moc spokojený.
15.12.2010 15:12:08
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: ZkušenostiHezký den pane Matějka.
Váš příspěvek na naše fórum je nejlepším oceněním naši práce. Je to pro nás nejlepší reklama. DĚKUJEME!!! Co se týká dávkování přimazávací směsi, správně je: 1 kapka za 12-15 vteřin, tedy cca 4 kapky za minutu.
Za celý tým Autogas Centrum s.r.o. Milan Šmíd, Jaroslav Liška - majitelé firmy
15.12.2010 12:42:13
Jméno:
Miroslav Zajíc Předmět:
Volvo V70 II rv. 2001 2,4 Turbo (147kW/200HP) Dobry den,
zvazuji zastavbu LPG do Volvo V70 II rv. 2001 2,4 Turbo (147kW/200HP) jaky system, pripadne i dilnu (idealne Pardubice, HK a okoli) by jste doporucil? Dulezity je pro me vykon/spotreba/spolehlivost, nez usetrit par tisic na zarizeni pri montazi.
Miroslav Zajíc
15.12.2010 13:19:57
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Volvo V70 II rv. 2001 2,4 Turbo (147kW/200HP)Dobrý den pane Zajíc. Doporučuji některé z vícebodových sekvenčních vstřikování podle domluvy s námi akreditovanou montážní firmou GASAUTO Říční 413, 500 02 Hradec Králové web: www.gasauto.cz e-mail: gasauto@seznam.cz
telefony: +420 495 213 684, mob:603 249 034 S panem Kánským, majitelem firmy jsem už o Vás mluvil. Zavolejte mu.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
Přidat záznam