Diskuzní fórum LPG/CNG
23.8.2010 14:23:13
Jméno:
Jana Novotná Předmět:
Montáž LPGDobrý den měly bychom zájem o montáž LPG do našich dvou rodinných vozů,které denně využíváme. Jednalo by se o vůz Škoda Octavia combi 2,0l 110kW rok výroby 2006 a o vůz Škoda Superb 2,8 142kW rok výroby 2007 s nádrží místo rezervního kola. Najezdíme cca 2500km měsíčně a raději bychom si připlatily za kvalitní zařízení. Můžete nám doporučit nějaké LPG zařízení s kterým máte zkušenosti ?? Dočetla jsem se že velmi kvalitní zařízení jsou Italské výroby je to tak?? A pokud bychom si nechali předělat oba vozy je možné získat nějakou slevu??
Předem děkuji za odpověď, s pozdravem Jana Novotná.
24.8.2010 15:10:04
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Montáž LPGDobrý den pani Novotná.
Ceníme si vašeho dotazu, že na první místo kladete kvalitu a až potom se zajímáte i o cenu. Zcela oprávněně mimochodem. Máme výhodu v tom, že Vám můžeme nabídnout dvě alternativy na každý vůz zvlášť. Všechna námi montovaná zařízení jsou na nejvyšší současné technické úrovni a cenou se liší pouze regionálním místem výroby zařízení. Mám na mysli např. Polsko a Itálii. Pro oba vozy Škoda Octavia combi 2,0 l a Superb 2,8 doporučuji systém STAG 300 PLUS (PL) a to v ceně : Octavia combi 2,0 l 29.000.- a Superb 2,8 31.500.- včetně DPH. Mé doporučení vychází z desítek, ne-li stovek úspěšně namontovaných vozidel s tímto zařízením do těchto vozidel. Italský systém OMEGAS je zcela relevantní předchozímu systému, ale jak jsem se už zmínil výše, pořizovací cena je odlišná z důvodu místem výroby. Navíc postrádá některé prvky např. zpětnou vazbu na systém OBD. Nicméně, uvádím cenu pro Octavia combi 2,0 l 31.000.- a pro Superb 2,8 37.000.- včetně DPH. V případě montáže u nás, je cena montáže prvního vozidla v plné výši, a sleva se uplatní v ceně druhé montáže. Z pochopitelných důvodů, tuto slevu nesdělujeme veřejně. Zavolejte si na tel.:606 616 986 p. Apfelthaler kde se o platbě dozvíte více. Děkujeme za projevený zájem.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
22.8.2010 12:17:32
Jméno:
Stanislav Petrášek Předmět:
poděkováníděkuji za vysvětlení asi to bude tím tlakem na čerpacích stanicích, bude nejlepší zajet znovu na tu samou a tím zjistím přesnou spotřebu. jinak jsem velmi spokojený. až se to seřídí bude to uplná bomba. byl jsem opravdu překvapen když jste stihli namontovat za necelý den celé zařízení a ještě to projet. opravdu klobouk dolů a určitě až budou chtít moji kamarádi a příbuzný dělat LPG doporučím vaši firmu jsem na 110% spokojen a jak říkáte že ta spotřeba se bude pohybovat něž se to usadí tak opravdu nebudu mít co dodat jen veliké DÍKY firmě Autogas Centrum ve Strakonicích. Děkuji za odpovědi Petrášek
22.8.2010 12:50:13
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: poděkováníTaková slova chvály se samozřejmě moc dobře čtou. Děkujeme Vám pane Petrášek. Nezapomeňte na první kontrolu po montáži.
Spozdravem a přáním hezkého zbytku nedělního odpoledne Ing.Pataky - technik
22.8.2010 10:20:29
Jméno:
Stanislav Petrášek Předmět:
LPGDobrý den mám dotaz ve čtvrtek 19,8,2010 jsem u vás byl s autem Hyudai Getz 1,4 16V a montovali jste mi tam LPG a ted jsem skoušel poprvé natankovat a vyšla mi spotřeba o 2 litry větší než na benzín, je to normální když je to tam nové?? ( benzín - 6l/100km, lpg - 8l/100km). psali jste právě že se to zvýší o 10% tak to nějak nechápu. a ještě jedna otázka když mi zapípá signalizace že je nádrž prázdná zbývá tak ještě nějaký plyn?? a nevíte kolik přibližně? Jsem asi otravný ale nemám s tím skušenosti tak se raději ptám abych neudělal něco co nemám. Děkuji Petrášek
22.8.2010 12:07:50
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: LPGDobrý den pane Petrášek.
Nemám důvod pochybovat o Vašem zjištění zvýšené spotřeby, jak tvrdíte až o 2 litry. Ze zkušenosti stovek, ba dnes už i tisíců montáží ale víme, že navýšení spotřeby oproti benzínu je skutečně kolem plus-mínus 10-ti % . V čem by mohl být problém? Tak předně, první tankování bylo provedeno na naší pumpě. Každá čerpací stanice má jiný tlak v plnící pistoli. Lidově řečeno, nemusí přesně dotankovat LPG do předepsaného objemu 80%. V průběhu ladění se vozidlo najíždí v extrémnějších podmínkách než normálně. I tam může dojít k zvýšení spotřeby. Než se reduktor – odpařovač tekutého LPG tzv. „usadí“ je spotřeba pohyblivá změnami tlaku. Po první záruční prohlídce, lze už tlak reduktoru napevno nastavit.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
19.8.2010 20:22:08
Jméno:
Vladimír Vítek Předmět:
BRC Elegant 52 návodDobrý den, dnes jsem koupil Škodu Felicii 1,3 s LPG a přepínačem BRC Elegant 52. Bohužel k tomu není návod. Mohli by jste mi poradit kde se dá najít, popřípadě mi popsat funkci přepínače a stavové diody? LPG jsem nikdy neměl, takže nemám zkušenost. Díky.
20.8.2010 10:35:08
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: BRC Elegant 52 návodDobrý den pane Vítek. Popis činnosti přepínače Elegant 52 najdete na našich servisních stránkách. Klikněte na odkaz ..Pro získání podrobnějších informací...(tady nahoře - modrý text) a vyberte sekci "Témata". Pod tématy vyberte "Přepínače" Přeji hezký den. S pozdravem Ing.Pataky - technik
19.8.2010 12:50:36
Jméno:
Milan Horák Předmět:
MondeoDěkuji za poměrně obsáhlou odpověď. Svůj dotaz jsem formuloval záměrně stručně, protože u některých jiných montážních dílen jsem odpověď většinou nedostal, pokud jsem naformuloval složitější dotaz. Ale k věci:
- Mám s LPG už zkušenost, ve starém autě mám holandské Vialle AMS = jen podtlak, ale spokojenost
- S FlashLube počítám, umíte odhadnout o kolik se zvýší náklad na km při jeho používání? Je to významné?
- Nikde na webu jsem nenašel, jaká jiná zařízení kromě Stagg montujete, Stagg je polský systém?
- Přiznám se rovnou, že do Strakonic asi nepojedu, jsem z Frýdku-Místku. Mohl byste mi doporučit nějakou případnou partnerskou firmu na sev. Moravě?
- Nechci zaručeně to nejlevnější, je už celkem jedno, jestli člověk zaplatí 28 nebo 35 tis.Kč, je to investice na několik let. Důležité je, jestli to bude bezporuchové, minimální úbytek výkonu a dobrá spotřeba.
Ještě jednou děkuji a budu rád, když si najdete na moje otázky ještě chvilku času.
M.H.
19.8.2010 13:28:36
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: MondeoJeště jednou Vás zdravím pane Horák.
Příště nebuďte stručný a klidně formulujte i "složitější" dotazy :-) . Máte pravdu, že na našem webu zatím nejsou prezentovány naše dodavatelské firmy, a firmy kterých jsme výhradními nebo akreditovanými dovozci. Za to se omlouváme. Stránky jsou ve výstavbě a postupně budou všechny potřebné informace doplněny. Odpovědi na Vaše doplňující dotazy najdete po kliknutí na "Pro získání podrobnějších informací..." nahoře. (modrý text).
S pozdravem Ing.Pataky - technik
19.8.2010 11:04:27
Jméno:
Milan Horák Předmět:
MondeoDobrý den,
jaký systém LPG byste mi doporučil pro Ford Mondeo 1,8 92kW? r.v. 2005
Děkuji za každou informaci M.H.
19.8.2010 11:37:53
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: MondeoDobrý den pane Horák. Vícebodové sekvenční vstřikování některého z systému, kterých jsme akreditovaní dovozci. Například zařízení STAG 300 Plus firmy Ac. Jedná se o zařízení vybavené autoadaptivitou tzn. umí se přizpůsobit snímaným změněným parametrům od řídící jednotky motoru (stářím, opotřebením...) Oproti jiným systémům, lze pomocí tohoto zařízení "formovat" přípravu směsi v celém rozsahu otáček a zátěže vozidla. Upozorňuji Vás, že je nutné použití přimazávání ventilů. Klikněte na modrý odkaz nahoře: Pro získání podrobnějších informací... a v sekci TÉMATA na odkaz srovnání systémů a Flash Lube. Jsou to naše servisní stránky a v tématech najdete mnoho inspirujícího. S pozdravem Ing.Pataky - technik
18.8.2010 6:32:39
Jméno:
Peter Schwarz Předmět:
Honda Accord 2,0 114kwmDobrý den,
můžete mi navrhnout optimální LPG systém (ev.i cenu) pro můj vůz zn.Honda Accord 2,0 114kwm,r.v.2003 s toroidní nádrží. Chci se zeptat, jak snášejí vysokootačkové motory VTEC LPG systém. Děkuji a gratuluji k hezkému fóru.
Dr.Schwarz
18.8.2010 7:53:29
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Honda Accord 2,0 114kwmDobrý den pane Schwarz. Velice Vám děkujeme za slova uznání k našemu fóru. Doporučujeme Vám vícebodové sekvenční vstřikování firmy Ac STAG 300 + . O tomto zařízení se více dozvíte na našich servisních stránkách (modrý odkaz nahoře / v sekci TÉMATA / Srovnání systémů). Cena zástavby zařízení s toroidní nádrží stojí 29.000 včetně DPH. Kontaktujte nás na tel:606 616 986 pro možnost získání slevy. Je nutné použití přimazávání ventilů v ceně 1500 Kč včetně DPH. ( klikněte na modrý odkaz nahoře do sekce TÉMATA / Flash Lube). Tyto motory velice dobře snášejí provoz na LPG. Máme zkušenosti z desítek, ne-li stovek vozů. O motorech VTEC se opět více dozvíte na našich servisních stránkách (modrý odkaz nahoře). S pozdravem Ing.Pataky - technik
17.8.2010 15:23:23
Jméno:
Pter Předmět:
Scénic 1,4 TCeDobrý večer. Vážně jsem uvažoval o předělání svého vozu na pohon LPG. Vybral jsem si i montážní firmu, která mi měla montáž zhotovit. Nakonec mi ale řekli, že se do přestavby mého vozu nepustí, jelikož na můj motor není plně vyzkoušená technologie. Jedná se o motor a vůz Renault Grand Scénic 1,4 TCe. Prosím o informaci zda a jaké jsou zkušenosti s přestavbou uvedeného vozu, popřípadě prosím o kontakt na firmu s dobrými referencemi, která by přestavbu zvládla a přibližně za jakou cenu. Velmi děkuji za odpověď a případnou radu. Zdraví Petr Švec
17.8.2010 15:24:15
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Scénic 1,4 TCeDobrý den pane Švec.
Vlastníte vozidlo zcela nové generace, do které jsme do současné doby zástavbu neprovedli. Ale nezoufejte, připomeňte se nám v měsící září, protože problematiku těchto nových motorů budeme konzultovat s dodavatelem. (v srpnu jsou v itálii dovolené)A jaký je problém? Jedná se o motor s malým obsahem ale vyšším výkonem v turbu. Nemáme ověřeno, jak by se standartní zařízení chovalo u tohoto vozidla. Systém pokus-omyl v naší firmě nepěstujeme. Vaš problém jsem konzultoval i s jednatelem firmy panem Šmídem, na kterého jste se obrátil.
Děkujeme za pochopení, a v září se nám připomeňte.
S pozdravem Ing.Pataky - technik
16.8.2010 11:42:25
Jméno:
Jiří Předmět:
díkyDěkuji za rychlou odpověď. Škrýba
16.8.2010 12:16:24
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: díkyHlavně aby Vám moje odpověď na Váš dotaz pomohla v zorientování se v dané problematice . Ing.Pataky
16.8.2010 8:34:42
Jméno:
Jiří Škrýba Předmět:
cenaDobrý den. Mám Ford Focus combi 1,8 16V (85kW) r.v.2001 a uvažuji o přestavbě na LPG, ale nevím jaký typ,zda se musí dát přimazávání ventilů a hlavně mě zajímá pořizovací cena. Nádrž bych volil na místo rezervy. Děkuji s pozdravem Škrýba
16.8.2010 9:38:35
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: cenaDobrý den pane Škrýba. Je mě líto, že na první místo kladete cenu zástavby. Plně Vás ale chápu a respektuji. O co jde? Vaše vozidlo lze vybavit technicky zastaralým, levným a méně spolehlivým zařízením, kterých je na trhu spousta. Bez dlouhého hledání najdete i "ochotné" montážní firmy... My nabízíme nová, technicky vyspělá zařízení, která splňují nejvyšší kritéria provozu na LPG. Dopísmene a doslova, kopírují činnost benzínové řídící jednotky. Provoz na LPG je identický provozu na benzín. Cena zástavby Vašeho vozidla by s toroidní nádrží u nás stála 29.000 Kč včetně DPH. Přimazávání ventilů doporučuji, její cena je 1500 Kč včetně DPH. S pozdravem Ing.Pataky - technik
15.8.2010 11:06:41
Jméno:
Roman J Předmět:
A8 4,2 FSIDobrý den, prosím Vás o radu, zda je možné přestavit na LPG Audi A8 4,2FSI, r.v. 2007 a zda s touto přestavstavbou máte zkušenost. Pokud ano, jaká by byla předběžná cena a jak velkou toroidní nádrž lze osadit? Děkuji za odpověď.
16.8.2010 7:17:41
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: A8 4,2 FSIDobrý den pane Romane.
Spolehlivé zařízení pro zástavbu alt.pohonu LPG pro vozy s FSI motory budeme mít na podzim letošního roku, viz.Novinky a
tento odkaz: http://www.lpg-autogascentrum-servis.cz/lpg-autogas-centrum/temata/fsi-tfsi/
eventuelně: www.lpg-autogascentrum-servis.cz Témata> FSI. TFSI..
S pozdravem Ing.Pataky - technik
14.8.2010 16:35:05
Jméno:
David Reindl Předmět:
spotřebaDobrý den měl bych dotaz uvažuji o přestavbě a zajímá mě když budu startovat na benzín, na jak dlouho mi vydrží nádrž benzínu (45 l - udávaná výrobcem) na internetu sem našel že to na starty vychází asi 200km/1l benzínu je to tak nebo je to nesmysl. a zajímalo by mě kolik by mi to žralo plynu mám Hyundai Getz 1,6 77kW r.v. 2008. je tam potřeba dán to přimazávání ventilů?? děkuji mnohokrát David
14.8.2010 21:19:17
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: spotřebaDobrý den pane Reindl.
Spotřeba benzínu (pro starty) závisí na mnoha faktorech a nelze jej úplně přesně vypočítat. Totéž platí i pro spotřebu LPG. Podrobnější informace získáte po kliknutí odkazu nahoře. (modrý text).
S pozdravem Ing.Pataky - technik
12.8.2010 12:08:08
Jméno:
Z. Prokopcová Předmět:
PoděkováníDěkuji za rychlou a vyčerpávající odpověď. Zdravím, Z.Prokopcová
12.8.2010 12:18:28
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: PoděkováníDěkujeme, našim zájmem je podávat co nejvíce vyčerpávajících odpovědí v co nejkratším čase. Ing.Pataky
11.8.2010 18:26:25
Jméno:
Stanislav Petrášek Předmět:
Přestavba na LPGDobrý den ještě si chci upřesnit cenu kterou si mám vybrat na přestavbu na kterou jsem u vás objednán na 19,8,2010
Mám Hyundai Getz (1,4 16V - 71kW)r.v.2007
Bude stačit tě už zmíněných 29000 kč víc by to být nemělo?
Děkuji za informace :) přeji pěkný den
12.8.2010 7:12:23
Jméno:
Autogas Centrum spol. s r.o. Předmět:
RE: Přestavba na LPGDobrý den pane Petrášek.
29.000 Kč je maximální cena za zástavbu LPG do Vašeho vozu.
Ing.Pataky - technik
10.8.2010 17:05:04
Jméno:
Z. Prokopcová Předmět:
Přestavba CNGDobrý den, chtěla bych požádat o odpověď na zatím teoretický dotaz - domnívám se, že v případě přestavby vozidla na pohon na CNG, je nutné dělat pravidelné revize zařízení. Je to pravda? Pokud ano, jak často je třeba revize provádět a kolik stojí? Děkuji, Prokopcová
10.8.2010 18:34:54
Jméno:
Autogas Centrum Předmět:
RE: Přestavba CNGDobrý den pani Prokopcová. Ano, v případě zástavby zařízení CNG nebo LPG do vozidla, je nutná pravidelná jednoroční revize z důvodu bezpečnosti provozu. Je to pochopitlné, vždyť vmontovaný plynový systém je namáhán víc než stacionární zařízení např. v obytných domech. Pravidelná revize obsahuje kontrolu těsnosti plynových rozvodů, spojů ale i kabeláže a vyhřívacího systému pro reduktor. (zamezení úniku chladící kapaliny) Může, ale nemusí obsahovat i kontrolu seřízení. Zdůrazňuji, že u naší firmy je v ceně revize zahrnuta i průběžná plynová diagnostika a případné doseřízení celého zařízení. Toto provádíme jak v stacionárním režimu (na dílně) tak v případě nutnosti i v dynamickém režimu, tzn. na silnici za provozu. Ceny revizí stanovují firmy sami. U naší firmy je cena revize pro klasické karburátorové vozy 350 Kč, a pro vozy se vstřikováním 500 Kč včetně DPH a zápisu do malého TP plynového zařízení. S pozdravem Ing.Pataky - technik
Přidat záznam