Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <260>     >>   >5x>  

17.5.2024 14:24:26
Jméno: Petr Procházka Předmět: Přímaz ventilů - Renault Clio 1,2
Přeji hezký den.
Zakoupil jsem vůz již s namontovaným systémem Landi Renzo u vašeho partnera. Jedná se o Renault Clio 1,2 54kw r.v. 2017. S autem bude spíše menší nájezd hlavně z práce a do práce (30km celkem).
V autě je namontovaný klasický Flashlube podtlakový. Můj dotaz tedy zní zda-li má smysl na tomto konkrétním voze měnit za elektronický přímaz? Pár plynařů mi již řeklo, že jednoznačně ne a dokonce, že u těchto motorů moc nedává smysl flashlube vůbec. Zajímá mě ještě Váš názor. Předem děkuji za odpověď.
S přáním hezkého dne.
20.5.2024 7:46:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přímaz ventilů - Renault Clio 1,2
Dobrý den, pokud se podíváte do naší fotogalerie zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/renault/montaz-renault-clio-1-149-cm/ tak u tohoto motoru vždy používáme některý ze způsobů ochrany ventilů viz https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Je to z toho důvodu, že moderní motory jsou konstrukčně přizpůsobeny pro spalování benzínu. Spalování LPG v motoru probíhá za vyšších teplot než spalování benzínu, navíc LPG na rozdíl od benzínu neobsahuje žádná aditiva a to vede k většímu namáhání ventilů. Aditivace je prevencí proti zaklepání ventilů. Elektronický systém dávkování aditiva je to nejlepší co je pro ochranu ventilů v současné době na trhu.

5.5.2024 20:39:04
Jméno: Michal Hušek Předmět: Forester XT
Dobrý den,chtěl bych se Vás prosím zeptat,jestli je možná přestavba LPG u vozidla Subaru Forester 2,0 XT 177kW,rok 2018?
Moc děkuji,s pozdravem Hušek M.
7.5.2024 8:30:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Forester XT
Dobrý den, odpověď jsem Vám poslal mailem.

3.5.2024 21:36:10
Jméno: Dvořák Předmět: Mazda 5 2.0 110Kw
Dobrý den, máte vhodný systém na přestavbu LPG u Mazda 5 2.0 2012 110Kw?
Děkuji
6.5.2024 7:07:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Mazda 5 2.0 110Kw
Dobrý den, bohužel pro přestavbu tohoto motoru s přímým vstřikováním benzínu nemáme k dispozici vhodnou sadu.

3.5.2024 1:18:56
Jméno: Jan Předmět: Lpg
Peugeot
3008
PureTech 130 Allure tento typ auta má v Itálii zabudovaný Lpg a přitom má přímé vstřikování paliva. Jak dlouho vydrží motor jezdit. V Česku do toho motoru Lpg nezabuduji. Děkuji za odpověď Jan
3.5.2024 7:14:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, pokud nemáme od našich dodavatelů vhodnou sadu pro přestavbu tohoto motoru nemohu na Vaši otázku odpovědět. V naší fotogalerii je celá řada vozidel s motory s přímým vstřikováním paliva, která jsme přestavěli a mnoho z nich má již najeto vyšší desítky tisíc km na LPG a fungují.

22.4.2024 20:45:46
Jméno: Petr Klement Předmět: Montáž lpg pajero 3,5 v6
Dobrý den, potrebuji vedet zds je reálné zsstavet LPG do Pajera 2. Generace gdi 3,5 v6. Slyšel jsem o problemu s přímým vstrikovanim gdi a ze to nefunguje dobre. Udajne jde plyn i benzin v pomeru 60 ku 40 plyn benzin.
Dekuji za odpoved
23.4.2024 7:28:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Montáž lpg pajero 3,5 v6
Dobrý den, pro správnou odpověď potřebuji ještě znát rok výroby, výkon motoru a kód motoru.

9.4.2024 17:51:33
Jméno: Ondrej Bednář Předmět: Při vyšších teplotách motoru netáhne
Opel Meriva 2006 1,4 Landi renzo, nájezd 230k
Dobrý den,
Potřeboval bych váš odborný názor na věc. Předem se omlouvám za delší text. Auto jsem kupoval s neklidným volnoběhem a chybou p170 špatná směs benzínu. Druhý den jsem zjistil, že má velmi špatně studené starty a tendenci zhasínat na benzín. Po zahřátí nebo po přepnutí na LPG bez problému. Dle technika ve Wapos ve Vochově to prý bylo vadnými LPG vstřikovači. Nechal jsem je tedy u nich vyměnit za originál, udělat repas reduktoru, vyměnit filtry a čidla teploty. Problém se zdál vyřešený. Po nějakej době se ale objevili další problémy. Volnoběh sice drží, ale za studena startuje napodruhé, vynechává v tahu jak na benzín tak i na LPG, při konstantní rychlostí a ubrání plynu auto razantně cukne, když je motoru horko, řekněme když budíky ukazují 92 stupňů vody, auto úplně přestane táhnout, lehké detonace ve výfuku, vysoká spotřeba, po vyřazení si auto lehce přidá otáčky než se zařadí zpět rychlost a neustále se objevovuje chyba váhy vzduchu vysoký signál. Odvezl jsem to tedy do Bosch servisu, kde ji vyměnili za nový originální díl a odevzdali mi auto se slovy, že po změření tlaku ve válcích, kdy byl na třetím válci lehce rozdíl, to vidí na zaklepane ventily vlivem LPG. Posléze jsem vyměnil svíčky, zapalovací modul, všechny filtry, lambdy a stále beze změny. U vás jsem byl dvakrát, kdy poprvé se měnilo pouze nějaká součást elektroniky LPG a podruhé se seřizovala směs LPG, kdy prý byla úplně rozhozená, jinak bez závad. Váš technik ji tedy nastavil do původních hodnot a na doporučení jsem ujel 2000 km na benzín. Po přepnutí na LPG vše při starém. Poté jsem našel díru v hadici od topení na které je napíchnutý reduktor na spojce. Myslel jsem si tedy, že směs se rozhazuje vlivem zavzdušňování skrze díru a tak ji vymenil. Řekl bych, že vše co se vyměnilo vedlo akorát k velmi lehkému zlepšení, ale projev auta, zejména při vyšších teplotách motoru, to v podstatě nezměnilo vůbec. Jinými slovy, když je venku více jak 20 a je zvýšený městský provoz, auto absolutně nejede a velmi se zahřívá. Ve chvíli kdy trochu vychladne, zase táhne o trochu lépe. Otázka tedy zůstává. Je možné, že to opravdu jsou poškozené ventily? Jak by s tím ale souvisely pořád se objevující sporadická chyba silný signál MAF a teplota motoru? Mám to k vám kus cesty. Potřeboval bych tedy vědět jestli může být v něčem chyba nebo to opravdu vypadá na poškozené ventily.
Děkuji za přečtení a případnou odpověď.
10.4.2024 8:35:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Při vyšších teplotách motoru netáhne
Dobrý den, pokud vozidlo jezdí na benzín bez problémů, hledal bych závadu v LPG systému. Jednou z možných závad, na kterou bych se zaměřil v první řadě, je závada reduktoru, kdy vlivem netěsnosti může propouštět LPG do sání a tím ovlivňovat palivovou směs. To pak může mimo jiné způsobovat problémy se startováním. Pokud chcete mít jistotu ohledně podpálení ventilů, je třeba demontovat hlavu motoru a ventily zkontrolovat. V každém případě při odstraňování závad bude třeba provést diagnostiku.

7.4.2024 17:52:10
Jméno: Janina Předmět: Pískání po nastartovani
Dobrý den. Loni jsme nechali předělat autíčko na LPG pohon, BRC systém, s přímým příkazem ventilů. Dostali jsme se na rezervu přimazove tekutiny, ozval se signál( po nastartování pískání, cca 5x, pak prestane). Kapalinu jsme doplnili, ale píská to dál. Na LPG přepíná normálně, ukazatel LPG taky ok.
Čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď.
8.4.2024 8:05:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pískání po nastartovani
Dobrý den, přestavba by měla být ještě v záruce proto doporučuji obraťte se na servis, kde přestavbu provedli.

4.4.2024 16:06:18
Jméno: Vladimír krátký Předmět: potenciální přestavba z CNG+benzín pouze na benzín
Dobrý den, vlastním Octavia 1,5 G-Tech DSG. Hypotetická otázka zní, že až se nebude po Evropě dát plnit CNG, půjde to auto předělat pouze na benzínový pohon. V originále má nádrž na benzín 11 litrů, takže bez CNG nedává ježdění moc smysl. Údajně by se taková přestavba musela velice složítě homologovat.
5.4.2024 7:35:28
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: potenciální přestavba z CNG+benzín pouze na benzín
Dobrý den, Vaše vozidlo bylo výrobcem homologováno jako jednopalivové s pohonem na CNG. Aby bylo možné vozidlo provozovat na benzín, musela by být provedena přestavba spočívající v demontáži CNG systému a osazení plnohodnotné benzínové nádrže. Tato přestavba by musela být provedena jako individuální přestavba. Provedenou přestavbu pak posoudí pověřená zkušebna Ministerstvem dopravy, která vypracuje schvalovací dokumentaci a kterou následně schválí odbor dopravy obce s rozšířenou pravomocí.

31.3.2024 20:24:40
Jméno: Alois Kropáček Předmět: Přestavba Berlingo
Dobrý den, mám Citroen Berlingo 1,6 VTi 88 kW rv. 2017 najeto 95000 km. Je prosím tento motor vhodný pro přestavbu na LPG ? První ročníky motoru jsou docela problematické. Popřípadě jestli nevíte kolik lze s tímto motorem najet kilometrů na LPG než začnou případné problémy? Děkuji Kropáček.
2.4.2024 7:57:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba Berlingo
Dobrý den, tato vozidla s těmito motory běžně přestavujeme viz naše fotogalerie https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/citroen/. Doposud nemáme od našich zákazníků žádné zprávy o problémech. Jeden ze zákazníků jezdí k nám pravidelně na servis a má na LPG najeto 128 tis. km.

23.3.2024 21:56:38
Jméno: Lukáš Předmět: Demontáž LPG
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je možná demontáž LPG systému který je namontován rovnou z výroby. Je tam namontovaný systém Necam. Jedná se o subaru impreza 2,0L 92kw rok 2005.
25.3.2024 11:01:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Demontáž LPG
Dobrý den, navštivte některého plynaře a ten posoudí, zda je demontáž LPG systému možná.

23.3.2024 19:24:11
Jméno: Radim Kolář Předmět: Přestavba Ford Kuga 2,5 duratec HEV
Dobrý den
mám objednaný Ford Kuga HEV 2,5 duratec a uvažuji o přestavbě na LPG. Jaká by byla cena včetně elektronického přimazávání ? Jaký by byl nejlepší systém?? Děkují za odpověď
25.3.2024 10:49:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba Ford Kuga 2,5 duratec HEV
Dobrý den, odpověď jsem Vám poslal mailem.

21.3.2024 10:32:29
Jméno: Martin Předmět: Náhrada Stag-300-6-ISA za Stag-300-6v QMAX Plus
Dobrý den, je možná výměna Stag-300-6-ISA za Stag-300-6v QMAX Plus ? Případně za Stag-300-6 plus? Jsou shodné konektory včetně zapojení?
Děkuji Martin
25.3.2024 10:20:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Náhrada Stag-300-6-ISA za Stag-300-6v QMAX Plus
Dobrý den, STAG 300-6 ISA lze nahradit řídící jednotkou STAG 300-6 QMAX BASIC.

18.3.2024 12:22:11
Jméno: Oto Harangozó Předmět: Ford S-Max 1.6 Ecoboost
Dobrý den. Chci se zeptat,zda jde 1.6 Ford Ecoboost předělat na plyn,popř. jaká by byla cena?
Děkuji za odpověď.
25.3.2024 10:18:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ford S-Max 1.6 Ecoboost
Dobrý den, pokud se jedná o motor 1,6 Ecoboost, 118 kW, kód motoru JTWA nebo JTWB pak přestavba možná je. Cenu přestavby jsem Vám poslal mailem.

18.3.2024 9:39:46
Jméno: Ivan Mour Předmět: Přestavba CNG na LPG
Dobrý den, vlastním Octavii III cng. motor 1,5, dsg, má velmi malou nádrž na benzin, lze případně přestavět na LPG? děkuji.
25.3.2024 10:00:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba CNG na LPG
Dobrý den, nevím o tom, že by někdo měl typové schválení pro přestavby originálních CNG vozidel na pohon LPG. Přestavbu na pohon LPG lze provést jako individuální přestavbu, kdy pověřená zkušebna zkontroluje přestavbu a změří emise a náklady s tím spojené uhradíte.

13.3.2024 21:37:44
Jméno: Adam Předmět: LPG problém s prepínaním na plyn
Zdravíčko . Mam jednotkovú Fabiu (2003)s LPG značky LOVATO . Vyskytol sa mi problém že po natankovaní plynu mi auto nechce prepnúť na plyn a ide iba na benzín. V aute mi stále len svieti červená led a bliká zelená led(červená znamená že auto ide na benzín a zelená že auto ide na plyn ). Zvyknú proste len blikať po čase sa na chvíľu vypnú a blikaju znova . Neviete kde by mohol byť problém ?
14.3.2024 7:20:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG problém s prepínaním na plyn
Dobrý den, aby LPG řídící jednotka přepnula na LPG, musí mít kromě jiných signálů i signál o dosažení teploty reduktoru a signál o tlaku plynu. Pokud z nějakého důvodu tyto signály chybí nebo nedosahují nastavených hodnot, nedojde k přepnutí. Navštivte proto svého plynaře, který diagnostickým programem zkontroluje správnou funkčnost všech akčních členů LPG soustavy a závadu odstraní.


<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <260>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací