Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <196>     >>   >5x>  

7.3.2019 15:32:12
Jméno: Jiří Šafář Předmět: Voda na víčku
Tak ještě.jednou k té vodě,takže chladící kapalina neuniká,na olejové měrce není našlehaným olej s vodou,olej nepřibívá.Bylo mě řečeno že se sráží teplo s chladem a jezdím na plyn a zapíná při 30 stupních.Takže bych chtěl radu co s tím.Jsem motorista 45 let a na autě dělám hodně a o té vodě která jde přes těsnění na hlavě vím ale to není tady ta závada.Škodovkáři tady píšou že našlehaným olej na víčku je normální ale mě se to nezdá.
11.3.2019 14:10:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Voda na víčku
Dobrý den, Váš dotaz jsme vyřešili telefonicky, Děkujeme za zavolání

7.3.2019 13:02:14
Jméno: Jiří Šafář Předmět: Voda na víčku nalévacího hrdla oleje
Rosí se víčko od oleje je tam voda,vozidlo VW golf 6 je na plyn LPG od výrobce rok 2010.Hrdlo vyťírám do sucha ale voda stále je,co s tím to asi není dobré pro motor když tam stéká voda,děkuji za odpověď.
7.3.2019 13:55:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Voda na víčku nalévacího hrdla oleje
Dobrý den, pokud proniká chladící kapalina do mazacího okruhu motoru, a tedy do oleje, tvoří se na víčku nalévacího hrdla pro motorový olej typická jakoby našlehaná suspenze. Přítomnost chladící kapaliny v oleji lze také zjistit na měrce motorového oleje, na níž jsou po vytažení měrky vidět kapičky antifreezu. Důsledkem toho je ubývání chladící kapaliny. Nejčastěji se voda do oleje dostává poškozením hlavového těsnění. Bude tedy potřeba navštívit odborný servis, kde zjistí kudy se voda do oleje dostává a závadu odstraní.

6.3.2019 8:16:24
Jméno: Tonda Předmět: Servis
Dobrý den, vlastním auto Fiat Punto r.v.2010, na CNG, začal jsem mít problém s provozem na CNG ( špatné rozjezdy, ztráta výkonu) doporučíte nějaký servis v Praze ? děkuji za odpověď
6.3.2019 10:28:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Servis
Dobrý den, v Praze můžu doporučit našeho partnera NEPTUN HARFA s.r.o. info@neptun-harfa.cz, http://www.neptun-harfa.cz/.

4.3.2019 19:45:33
Jméno: Radek Předmět: Mazda 6 2,5i 125kw
Zdravim,zvažuji zástavbu LPG do vozu mazda 6,2,5i,r.v.2008,motor L5 bez přímého vstřikování.Doporučujete tuto zástavbu ikdyž mi ji všichni vymlouvají z důvodu měkkých ventilových sedel?Popřípadě jaký systém byste doporučil?Má význam elektronické přimaDěkuji za odpověď.
5.3.2019 7:29:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Mazda 6 2,5i 125kw
Dobrý den, pokud jsem se díval do databází vozidel, pak u Mazdy 6 se v r. 2008 používal motor 2,5 MZR, 125 kW, kód motoru L5-VE a tento motor má přímé vstřikování paliva. Pro přestavbu tohoto motoru nemáme v současné době vhodnou sadu pro přestavbu. Elektronický systém aditivace Valve protector je otestovaný TÜV a my ho používáme více jak 5 let. Dosud se u vozidel přestavěných na LPG a vybavených tímto systémem nevyskytl žádný problém s ventilama – bližší informace k ochraně ventilů naleznete zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . Pokud se ve Vašem případě opravdu jedná o motor bez přímého vstřikováním paliva, nevidím důvod, proč by ho nebylo možné přestavět na pohon LPG s použitím aditivace systémem Valve Protector.

2.3.2019 9:58:01
Jméno: Michal Předmět: přestavba na LPG
Dobrý den

Plánuji koupit:
Mazda CX-5 2.0 / 2.0 / 121 kW / benzín

Je možná přestavba na LPG nebo CNG u Vás ?

Dík
4.3.2019 15:28:48
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: přestavba na LPG
Dobrý den, pro odpověď potřebuji ještě znát rok výroby a kód motoru.

27.2.2019 13:39:53
Jméno: Pavel Kolmačka Předmět: Pípání před startem motoru
Dobrý den,

Rád bych se zeptal, před startem motoru se mi začalo spouštět hlasité pípání, jako když dojde plyn. Nejprve se jednalo o sérii pípání, která asi po deseti vteřinách ustala. Nyní jsou to dvě série pípání v mezičase vždy s krátkou pomlkou. (mám zařízení AGC 01-13)
Na jízdních vlastnostech to nemá vliv, jede to stejně jak na benzin tak na plyn.

Mockrát děkuji!
Kolmačka
27.2.2019 14:01:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Pípání před startem motoru
Dobrý den, zvukový signál Vás upozorňuje na servisní interval LPG systému. Navštivte proto svého plynaře, který provede potřebné úkony v závislosti na projezdu kilometrů.

27.2.2019 12:51:51
Jméno: Daniel Předmět: Otáčky
Při jízdě na benzin to vzduch netaha
27.2.2019 13:33:55
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Otáčky
Jak jsem již uvedl v předchozí odpovědi bez diagnostiky nelze určit závadu. Nelze diagnostikovat a opravovat vozidlo aniž bych ho viděl.

27.2.2019 12:36:13
Jméno: Daniel Předmět: Otáčky
Dobrý den mam 1.8 lpg
auto jede na benzin jak má ale na lpg nechce pořádně jet ani do otáček to nejde a trochu jakoby prdi z vyfuku jak kdeby tahal vzduch co to může byt ?
27.2.2019 12:49:54
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Otáčky
Dobrý den, pokud by docházelo někde k přisávání vzduchu, dělo by se tak i na benzín a mělo by to vliv na složení palivové směsi a může se rozsvítit i kontrolka motoru. Pro zjištění závady je třeba provést diagnostiku LPG systému včetně kontroly nastavení plynové mapy. Příčin může být vícero od závady v některém LPG komponentu (reduktor, vstřikovače…) až po chybné nastavení plynové mapy. Objednejte se na servis u nás na tel. 606 659 530 nebo v některém z našich partnerských servisů.

26.2.2019 16:22:59
Jméno: Morávek Předmět: Felície 1,3MPI na LPG
Dobrý den, Felície 1,3MPi s přestavbou na LPG na STK neprošla pro vysoký obsah CO na volnoběh. V servisu mi pak řekli, že to je daný systémem (plyn hadicí do sání) ,že dříve byly hodnoty tolerovány, ale nyní že mám smůlu. Jedině novou instalaci LPG. Jinak při vysokých otáčkách a na benzín to bylo OK. Lambda taky dobrá. Dá se to seřidit ? Děkuji
27.2.2019 9:27:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Felície 1,3MPI na LPG
Dobrý den, platné emisní hodnoty pro konkrétní motor jsou pořád stejné. Pokud vše funguje, jak má (tím myslím i benzínovou část vozidla zejména zapalovací soustava), tak seřídit se to dá. Otázkou je, jak funguje krokový ventil nebo škrtící ventil, kterým se nastavuje bohatost směsi. Pro seřízení těchto systémů používáme externí lambda sondu a pravdou je, že v některých případech je to velice obtížné.

25.2.2019 19:08:13
Jméno: St220 Předmět: Vysoké otacky
Zdravím, valve dávkovač mám namontovaný, pomáhá to dost?
26.2.2019 7:16:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vysoké otacky
Dobrý den, ano pro motory s turbem se musí použít odpovídající typ s vyšším tlakem a také záleží, jaké aditivum používáte a zda je správně nastaveno dávkování (1 promile aditiva / 1000 l LPG).

23.2.2019 16:47:00
Jméno: St220 Předmět: Vytáčení motoru na LPG
Zdravím, mám jeden menší dotaz. Koupil jsem si Mondeo st220 s plynem. A chci se zeptat jestli bych zo třeba na ten plyn neměl méně vytáčet než na benzín nebo to nemá vliv? Díky za odpověď.
25.2.2019 8:07:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vytáčení motoru na LPG
Dobrý den, je třeba, aby plynová mapa byla nastavena správně v celém rozsahu otáček. Doporučuji proto nechat zkontrolovat plynovou mapu a v případě rozdílů nechat seřídit. Pokud často využíváte vysoké otáčky doporučil bych domontovat systém dávkování aditiva Valve Protector pro ochranu vetilů.

23.2.2019 8:22:17
Jméno: Ladislav Předmět: Problémy s plněním LPG
Dobrý den,
mám auto na LPG s plněním vedle hrdla benzinové nádrže se šroubovacím nástavcem. Často se mi stává (cca v 1/2 případů), že po připojení plnící pistole nelze tankovat, i když v nádrži je např. jen 1/4 plynu. Stojan jakoby neumí přetlačit kuličku v plnícím hrdle LPG. Kuličku je potom nutné potlačit ručně např. šroubovákem a potom lze natankovat už bez problému. Čím je to způsobeno a jak lze takovou závadu odstranit. Určitě to není tlakem na čerpací stanici, tankuji na více pumpách a problém je stejný, navíc u druhého mého auta (plnící koncovka v nárazníku) problémy nemám.
Děkuji za odpověď.
25.2.2019 7:55:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problémy s plněním LPG
Dobrý den, závada bude v přípojce. Navštivte proto svého plynaře, který přípojku zkontroluje případně vymění.

21.2.2019 15:24:32
Jméno: Jan Stránský Předmět: Emise na LPG
Dobrý den. Mám vozidlo vw golf IV 1.6 16 V s LPG systémem Tomaseto. Vyrazil jsem na STK a byl jsem vyporoučen s tím, že mi nemohou změřit emise, protože tento systém nedělají. Stejně tak jsem pochodil na dalších stanicích STK. Vozidlo vlastním cca 7 let a do teď jsem se s tím nesetkal. Jak mám pokračovat? Proč je najednou problém udělat emise na mě LPG?
22.2.2019 8:09:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Emise na LPG
Dobrý den, italská firma Tomasetto je výrobcem reduktorů, vstřikovačů, plnících přípojek. Řídící jednotky k LPG/CNG systémům tato firma nevyrábí. LPG systém se určuje dle řídící jednotky LPG a technik SME/STK musí dle platné metodiky identifikovat LPG systém a pokud má osvědčení měřit emise u tohoto systému, pak provede měření, v opačném případě musí odmítnout. Pokud se jedná o dodatečnou přestavbu prováděnou v ČR, pak byste měl mít přílohu k velkému technickému průkazu, kde je uveden i použitý LPG systém. Pokud se jedná o vozidlo z dovozu, měl byste mít tzv. revizní protokol, ve kterém jsou uvedeny hlavní součásti LPG systému (řídící jednotka, reduktor, vstřikovače, nádrž, přípojka) včetně jejich homologací. Doporučuji proto navštívit nejbližšího plynaře, který zjistí o jaký systém se jedná a případně vystaví potřebné dokumenty.

21.2.2019 15:22:00
Jméno: Hana Předmět: Volvo V 70 2.4
Zdravím, dovezené Volvo V 70 BIFUEL AUTOMAT z Německa, normálně jezdilo na CNG, pak v zatáčkách a při nížším výkonu chcíplo a po nastartování zase jelo. Teď to vůbec na CNG nepřepíná.Jezdí jen na benzín. Bylo na diagnostice, bylo u Volva a nikde pořádně neřekli, co tomu je, že nepřepíná na CNG. Někdo tvrdí, že by to měl být reduktor,že tam je malý tlak na to, aby to pustilo plyn, jiný zase tvrdí, že to můžou být nějaké vstřikovače,jeden prý stojí kolem 10.000,-Kč. Nemáte ,prosím, někdo s tímto problémem zkušenost.Je to provoz 3/2006 a CNG je originál od prvovýroby. Nebo nějaký kontakt na někoho,kdo tomu rozumí. Jsme z Brna. Díky
22.2.2019 7:54:31
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Volvo V 70 2.4
Dobrý den, závada může být jak v elektroinstalaci tak v reduktoru, čidle tlaku plynu atd.. Pro určení závady je třeba provést diagnostiku. Je těžké dát jakoukoliv radu bez toho, aniž bychom vozidlo viděli. U originálních přestaveb bývají náhradní díly drahé a někdy bývá problém je sehnat. Pokud budete chtít můžete se objednejte u nás na servis na tel. 606 659 530.

20.2.2019 17:03:13
Jméno: Mildik Předmět: Studený motor
Dobrý den, mám problém se studeným motorem. Chytá hned, ale cca 2-3 minuty jízdy se motor sešlápnutím plynu dusí a nejde do otáček. Jizda na lpg je bez problémů. V soustavě mám nový reduktor, jinak vše původní. Podle servisů (lpg i benzin - čerpu 100okt.) je prý vždy vše ok, bez závad. fabie II 1,6 77kW 16V, STAG4
21.2.2019 8:35:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Studený motor
Dobrý den, pokud vše funguje, jak má, pak i po studeném startu musí jet vozidlo na benzín normálně. Dle popsaných příznaků bych typoval, že s největší pravděpodobností nebude z nějakého důvodu LPG směs nastavena optimálně. Bude tedy třeba znovu provést diagnostiku LPG systému včetně kontroly správné funkčnosti jednotlivých komponent a nastavení plynové mapy. Doporučoval bych též zkontrolovat stav LPG vstřikovačů a zda všechny vstřikovače dávkují stejně případně provést jejich repasi nebo kalibraci a po té pak provést znovu kontrolu a případně úpravu plynové mapy. Na servis se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530 nebo u některého z našich partnerských servisů.


<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <196>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací