Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <37>  <38>  <39>  <40>  <41> ||  <267>     >>   >5x>  

13.11.2021 18:55:09
Jméno: Tomáš Horný Předmět: Opel Corsa 1,2 LPG 63kW
Dobry den
Mam tovární zastavbu Landi Renzo, rozvitila se kontrolka motoru. Auto dano na diagnostiku v opel service - bohata smes. Pak i diagnostika LPG. Zjistili ze je špatný druhý vstřikovač ale pry ho zachránili. (navíc vyčištění škrtící klapky, nove svíčky, výměna odměř.paliva). Doporučení cca 250km projet na benzin a pak prijet na nastavení plynu, pry se mezitim prokresli mapa (benzinem) a na zaklade toho se pak zklibruje jednotka (plynu). Na základě pročtení zdejších diskuzi se mě to nezdá. Doposud auto nastaveno z tovarny super, žádný problem, tak proč to přenastavovat, pokud pravda. Nestacilo by vymenit vstrikovac ci udelat kontrolu plynové mapy? Nevim jak casto v opel service delaji LPG, ale i kdz k vam dost daleko, za cestu by to stalo. Děkuji
15.11.2021 9:09:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Opel Corsa 1,2 LPG 63kW
Dobrý den, zkušenost máme takovou, že pokud je potřeba u systému Landi Renzo měnit LPG vstřikovače, musí se vyměnit všechny najednou. Jen tak je zajištěno, že vstřikovače dávají stejnou dávku, což se nedá říci v případě výměny jen některého vstřikovače a ponechání zbylých opotřebovaných.

12.11.2021 23:44:06
Jméno: Radek Olša Předmět: Systém ohřevu reduktoru
Dobrý den, u mého Volva V70 2.4t r.v. 2001je zapojen ohřev reduktoru paralelně k radiátoru topení, tzn. z motoru vede hadice do radiátoru topení, na které je téčko k reduktoru. To samé je na zpětné hadici z topení do motoru.
Nebylo by lepší zapojit to do série? Tzn. hadici z motoru do topení zachovat v celku, ale vratnou hadici z topení nasměrovat do reduktoru a z něj zpět do motoru.
V systému topení auta není žádný kohout, voda proudí okruhem stále.
Chci totiž do automobilu zamontovat originální zástavbu nezávislého topení (bufík) a to je zapojeno následovně: motor - bufík - radiátor - motor. Takže posléze by to bylo zapojeno takto: motor - bufík - radiátor - reduktor - motor. Nebo to nechat jak to je a jenom do okruhu připojit bufík na hadici mezi motor a téčko k radiátoru a reduktoru? Mám trochu obavy, aby bufík správně fungoval a vyhřál i interiér a voda nekolovala jenom reduktorem.
Děkuji za odpověď, Olša
15.11.2021 8:47:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Systém ohřevu reduktoru
Dobrý den, standardně se reduktor u těchto motorů připojuje do chladícího okruhu pomocí „téček“.
Ponechte proto jeho zapojení a do okruhu připojte nezávislé topení.

11.11.2021 10:47:45
Jméno: Martin Tlustý Předmět: Střílení v nízkých otáčkách?
Felicia (1,3MPI 1997 LPG/benzín) střílí do výfuku (občas i do sání), ale jen když přidávám z nízkých ot.. Asi spíš problém elektrický než např. ventily, protože výměna svíček to zmírní. Ale neodstraní zcela. Laický pocit: Jako by v nízkých ot. alternátor nedával dost proudu pro jiskru?
11.11.2021 11:58:21
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Střílení v nízkých otáčkách?
Dobrý den, Vámi uváděné příznaky jsou většinou způsobeny špatným složením palivové směsi. Bude tedy nutné diagnostikou zkontrolovat složení palivové směsi a též správnou funkci celé zapalovací soustavy tedy i funkci zapalovacího modulu.

9.11.2021 11:10:25
Jméno: Lucie Předmět: Skoda Kodiaq 1,5TSI
Dobry den,jiz je mozna prestavba na tento vuz r.v.2021, kod motoru DPCA,prosim?
9.11.2021 15:24:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Skoda Kodiaq 1,5TSI
Ano, přestavba na LPG je již možná.

4.11.2021 21:59:55
Jméno: Libor Předmět: Praskání izolátorů zapalovacích svíček
Dobrý den, u vozidla Hyundai i20 (motor G4LA Kappa 1.2 57kW) s LPG systémem BRC se mi začaly objevovat praskliny v horní části izolátorů svíček. Motor poté začne při jízdě na LPG cukat. Používám NGK Platinum (PLKR7A). Svíčky měním po 40.000 km nebo 2 letech. Dříve se to nedělo. Setkali jste se s něčím podobným? Nevíte, v čem by mohl být problém?
Předem děkuji za reakci.
5.11.2021 7:53:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Praskání izolátorů zapalovacích svíček
Dobrý den, to že při provozu na LPG je nutné měnit svíčky dříve oproti provozu pouze na benzín je obecně známo, ale nedomnívám se, že by provoz na plyn nějak souvisel s poškozením svíček, které popisujete. Ani z vlastních zkušeností ani z informací od zákazníků nemáme žádné zprávy o praskání izolátorů svíček.

2.11.2021 19:37:09
Jméno: Straka Předmět: Lpg
Jedna se o citroen berlingo 1,4,,,rok 2008.kdyz dochazi k optickemu ubytku benzinu tak je pak v nadrzi??? Takze kdyz mam vstrikovani tak mi to žere i plyn i benzin,?? Jeste se mi stává pri jijzde po dalnici ze treba za 100km jizdy na lpg, zazni 4krat pipani a začne blikat kontrolka na čidle lpg jako když jedu na benzin, nema ho nechat vymenit,,?? Dekuji
3.11.2021 7:47:29
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, Váš motor je MPi, tedy se vstřikováním benzínu do sání před sací ventily. Pokud není v LPG řídící jednotce nastavena funkce ochrany ventilů přístřikem benzínu, pak po přepnutí je spotřebováván pouze plyn. Benzín se tedy spotřebovává jen po dobu zahřátí reduktoru na nastavenou provozní teplotu. Pípání a blikání kontrolky na přepínači signalizuje závadu v LPG systému. Navštivte svého plynaře, který připojením k diagnostickému programu zjistí, jak je systém nastaven a o jakou závadu se jedná.

2.11.2021 5:34:19
Jméno: Petra Maršálková Předmět: Lpg
Dobrý den. Mám Škoda Octavia 1.9 MPI s originálním zabudovaným plynem od výrobce.... u auta se mi rozsvítil oranžová motor a i na volnoběh přepnuté na plyn mi dost pocukává. Teď mi cuka i při jízdě a jakoby ztrácí výkon,tak se přepne do benzínu.
Už nevím na koho se obrátit. Můžete mi prosím pomoci a poradit co by to mohlo být?
Děkuji mnohokrát
Petra Maršálková
2.11.2021 7:31:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, pokud vím, tak Škodovka dělala na LPG Octavii II v letech 2009 až 2012 a to s motorem o objemu 1595 ccm, výkonem 75 W, kód motoru CHGA. Tyto vozy umíme diagnostikovat a na servis se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

1.11.2021 6:46:11
Jméno: Hana Předmět: Porucha lpg
Divné zvuky při nastartování a následně rozjezdu (Škoda Fabia 3 ,r.v2019 obsah motoru 1.0MPi pohon na lpg)Někdy,když nastartuji,tak motor se cely klepe a vibruje cele auto a padají otáčky,nechcipne ,ale nejde ani přidat plyn,pak když vypnu motor a znovu nastartuji,tak třeba už to nedělá.Rozjedu se na rovině a cítím jakoby auto nechtělo jet,a slyším takové praskavé zvuky,po chvilce auto cumime a rozjede se,chvili jede normálně a pak jakoby byl plyn v nouzáku(když chci zařadit a přidat ,tak mě to nechce víc pustit a auto poradně nejede)a za chvili opět vystřelí a jede normálně a takhle se to opakuje celou jízdu.Potom se mi to třeba týden nestane a pak zase ano.Nevíte co to muže byt?Vse mám v poradku,udělané rozvody,olej,auto bylo už dvakrát na kontrole v servisu a vždy řekli,ze nevidi žádnou závadu,testovali tesnost,vstriky,vše Ok.Co se tyce lpg,tak jsem po revizi a výměně filtru,tam prý je taky vše Ok.Udělala jsem si menší test,natankovala plnou nádrž a jezdila jen na benzin a vypla plyn a ani jednou se tento problém neobjevil.Teď jsem si řekla,ze zase zkusím jet na plyn,jela jsem dvakrát a ihned se to stalo.
1.11.2021 8:24:54
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Porucha lpg
Dobrý den, závada může být např. v LPG systému, ale i v zapalovací soustavě. Je známo, že LPG má vyšší oktanové číslo než benzín a je proto hůře zapalitelný, proto vyžaduje, aby zapalovací soustava byla v bezvadném pořádku. Nebo LPG systém není optimálně seřízen. Benzínová řídící jednotka i při jízdě na LPG dostává všechny potřebné signály včetně signálů od lambda sond. Pokud není palivová směs LPG optimální, benzínová řídící jednotka provádí příslušné korekce, aby se docílilo optimální směsi. Pokud vypnete motor, který byl v režimu plynu, pamatuje si poslední korekce, které použije při následném startu na benzín. To způsobuje, že směs po startu není optimální a dochází např. ke kolísání otáček po startu, chcípání motoru atd.. Navštivte proto svého plynaře, aby zkontrolovat stav a nastavení plynového systému případně stav zapalovací soustavy. Na servis se můžete též objednat u nás na tel. 606 659 530.

31.10.2021 16:15:19
Jméno: Mirek Předmět: LPG
Dobrý den.
Při zapnutí zapalování mě začne blikat kontrolka LPG a vydává zvukovou signalizaci (pípání) Při vypnutí zapalování také. Výstražné zvukové signály jsou pro LPG. Nikdy mě to po 9 letech provozu nedělalo. Bylo by možné. že jde o výstrahu, že je třeba měnit nádrž LPG?
Do servisu LPG jsem objednán na výměnu nádrže.
Děkuji za odpověď.
1.11.2021 8:13:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG
Dobrý den, zřejmě se bude jednat o signál upozorňující na servisní interval (výměna LPG filtru po každých 20 tis. km). Zda je tato výstraha zapnutá nebo zda se jedná o něco jiného se zjistí připojením k diagnostice. Nechte tedy zkontrolovat u svého plynaře při výměně nádrže.

30.10.2021 14:10:24
Jméno: Čeněk Předmět: Katalyzátor na OPEL Zafira 1.6 Turbo CNG 110kW r.v. 2011
Dobrý den, potřeboval bych opravit/vyměnit první katalyzátor na autě uvedeném v předmětu a marně ho sháním. Dokážete to? Díky za odpověď.
1.11.2021 8:29:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Katalyzátor na OPEL Zafira 1.6 Turbo CNG 110kW r.v. 2011
Dobrý den, pro odpověď potřebuji znát VIN Vašeho vozidla. Zašlete mi ho prosím na prochazka@autogascentrum.cz .

30.10.2021 13:00:53
Jméno: straka Předmět: lpg
je normálni že když jedu po dalnici 200km na lpg, mi ubejvá na měřidle tankováni benzin,,cca dva dílky,,a kontrolka na lpg normálně svítí že jedu na plyn,,, a ubejvá mi benzin tedy i z nádrže???dik za radu
1.11.2021 8:01:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: lpg
Dobrý den, neuvádíte, o jaký vůz se jedná. Některé vozy pro zobrazení množství benzínu nesnímají polohu plováku v nádrži, ale údaje pro spotřebu a zobrazení množství benzínu vypočítávají z různých hodnot. Tyto hodnoty dostává benzínová řídící jednotka i za jízdy na LPG, proto při jízdě na LPG může docházet k optickému úbytku benzínu. Většinou se tento stav nechá řešit dodatečnou instalací emulátoru. Skutečnou spotřebu benzínu zjistíte po dotankování. Nebo máte vozidlo s přímým vstřikováním benzínu, kdy u těchto motorů dochází i při jízdě na LPG ke spotřebě technologicky minimálního množství benzínu.

25.10.2021 5:58:55
Jméno: Martin Předmět: Přestavba z CNG na lpg
Mám dotaz je možná přestavba z CNG na lpg když je je palivo CNG namontováno originál od výrobce? Jedná se o značku Iveco daily
25.10.2021 9:09:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba z CNG na lpg
Dobrý den, IVECO v originální přestavbě od výrobce má jednu řídící jednotku pro benzín i CNG. Z toho důvodu nelze provést přestavbu na LPG.

22.10.2021 14:07:38
Jméno: Šedivý Vladimí Předmět: výměna ventilů na 3tí prohlídce
Bylo mi doporučena výměna ventilů při další - 3tí prohlídce - nutná?? proč??

T-rock - 2019
22.10.2021 14:50:49
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: výměna ventilů na 3tí prohlídce
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsme Vaše vozidlo ani neviděli ani nediagnostikovali neumím odpovědět. Odpověď by Vám měl dát ten, kdo prováděl diagnostiku a dospěl k názoru, že je třeba ventily vyměnit.

18.10.2021 20:58:28
Jméno: Tomáš Kindelmann Předmět: test tlumičů
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda provádíte test tlumičů. Auto se mi zdá v poslední době méně stabilní v zatáčkách a na nerovnostech a mám podezření na špatné tlumiče, tak bych si ho chtěl potvrdit. Pokud ano, zda je možné přijet bez objednání. Děkuji
19.10.2021 7:01:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: test tlumičů
Dobrý den, na test tlumičů se můžete objednat na tel. 606 659 530.

18.10.2021 4:21:31
Jméno: Karel Předmět: Přestavba
Dobrý den, mám dotaz zda je vůz Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC s motorem 12ventilový řadový zážehový tříválec (3A90) 52 kW vhodný na přestavbu. Pokud ano, jaké zařízení
doporučujete a jakou ochranu ventilů? Děkuji Karel
18.10.2021 7:56:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba
Dobrý den, ano tento motor je vhodný pro přestavbu na LPG, při přestavbě je třeba použít některý systém ochrany ventilů. Každý z výrobců. které zastupujeme na našem trhu má vhodný kit pro přestavbu na LPG. Pro ochranu ventilů doporučuji elektronický tlakový systém dávkování aditiva Valve Protector, který poskytuje ochranu ventilů v celém rozsahu otáček.


<5x<   <<     <1> || <37>  <38>  <39>  <40>  <41> ||  <267>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací