Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<<     <1> || <4>  <5>  <6>  <7>  <8> ||  <255>     >>   >5x>  

9.10.2023 15:02:36
Jméno: Ondřej Předmět: zafira c lpg
Dobrý den,
tak čtu a vidím, že mám stejny problém jako vy. Mam stejny vuz r. 2013 a na lpg mi sviti kontrolka, dle diagn. P 0172. Jiné chyby zatim ne. Zatím jsem to neřešil, ale chystam se na to. Když na neco prijdu, napisi vam. OM.

7.10.2023 17:37:05
Jméno: Marek Předmět: Tartarini teduktor
Dobrý den, prosím o radu nebo nápad. Chci prodat vůz s LPG systémem Tartarini. U reduktoru typ SEQ docházelo k protíkání kapaliny ze spodku u výměníku. Tedy jsem zakoupil repasní sadu a zrepasoval rovnou i horní část s membránou. Uvnitř jsem měnil hliníkovou desku nad labirintem a jehlu s pružinkou. Po namontování zpět voda již neutíká, ale po přepnutí na plyn se motor vypne a pojistný ventil pouze ufoukne přetlak plynu do prostoru. Vypadá to, jakoby se plyn nedostal dále do vedení a ke vstřikovačům. Napadá Vás, kde by mohl být problém? Děkuji.
9.10.2023 7:39:57
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tartarini teduktor
Dobrý den, zřejmě některý díl při opravě reduktoru jste nenainstaloval správně. Proto se po přepnutí nedostane plyn ke vstřikovačům a v takovém případě by měla LPG řídící jednotka přepnout zpět do benzínu. Navštivte proto odborný servis, kde reduktor zkontrolují a případně provedou správné sestavení.

4.10.2023 13:34:12
Jméno: Oto Předmět: Dotaz
Dobrý den
Už dlouhodobě mě trápí pečené kuře v autě svítící oranžová kontrolka
V VW servisem mi vyndali motor pretesnili pístní kroužky vše co museli vyměnil jsem katalyzátor a obě dvě Lamda sondy a kontrolka stále svítí
Nepociťuji žádný snížení komfort při jízdě
Nejhorší na tom je že i můj mechanik už si s tím neví rady poradíte co by to mohl být děkuji za jakoukoliv odpověď z pozdravem jelenek oto
4.10.2023 14:37:23
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, Váš dotaz je příliš obecný, neuvádíte ani o jaký motor se jedná, zda je motor přestavěn na pohon LPG a jaké byly diagnostikovány kódy chyb. Rozsvěcování kontrolky může též souviset s dodávkou paliva (palivové čerpadlo, palivový filtr, vstřikovače), se závadou v zapalovací soustavě (svíčky, zapalovací moduly, zapalovací kabely, snímač klikového hřídele) atd.. Pro zjištění závady bude třeba použít diagnostiku případně další doplňková měření.

2.10.2023 1:29:01
Jméno: Roman Předmět: Fiat Tipo T-JET 2017,tovarni LPG,100.000km
Dobry den
Mam s autem tento problem. Pro tekouci vodni pumpu jsem letos v lednu spolu s ni nechal udelat i rozvody,vymena oleje,svicek,obou LPG filtru. Pote se na aute sporadicky pocala objevovat zavada,obcas se behem provozu na LPG preplo na benzin,docasne blika kontrolka motoru.Diagnostika,chyba zapaleni,libovolny/jakykoliv valec.Behem dvou tri mesicu jsem prilis nevysledoval,kdy a jak presne,pote jsem dva mesice marodil a nejezdil.Pro jizdu na LPG bylo nutne vypnout motor a znovu nastartovat.Jinak starty,jizda na obe paliva,bez problemu v zatezi.Pokud k tomu dochazi casteji,zustane kontrolka motoru trvale svitit,a po urcite dobe zase dokaze sama zhasnout.
Opet v provozu,pokousel jsem se vysledovat a navodit zavadu cilene.Nakonec mi zustal pevny poznatek.K chybe muze dojit pouze pri volnobehu.Pri prostem vyrazeni z kopce s mensi sanci,pri zastaveni (kolony,semafor,kruhac) obvykle doslo k chybe a prepnuti v intervalu 30 az 120 sekund.Toto se ovsem zatim nikdy nestalo v pripade,ze byla zapla klimatizace,kdy jsou zvysene otacky na cca 1000.Zrovna tak pokud pri stani jemne proslapnu plyn,nebo i pedal spojky(coz zpusobi kratkodobe hnuti otacek nahoru,asi obdoba minimeziplynu).V servisu zjistili vykyvy na lambde,doporucili vymenu.Coz nepomohlo.Tlaky (14)v poradku,vyfuk pry tesni. Dalsim,nevim zda beznym ci neobvyklym jevem,je zpusob poklesu otacek,ovsem nevim,zda je to novinka,ci to byvalo i pred tim,nez jsem to pocal sledovat,neni zapnuta klimatizace. Po vyrazeni rychlosti nekdy padaji otacky plynule volnym padem cca k 1000,pote poskubnou cca k 850,cele tak 3s.Nekdy padaji k 1500,a pote skubave po 100 ci 200 do 15s doputuji pod 1000. Take je rozdil,zda jeste jedu,a dojizdim treba k semaforu (typicky casto klesaji skubave pomalu od 1500),nebo slapnu na brzdu,to leti dolu jak vitr (mozny vliv podtlaku z motoru,pomahajici brzdit?). Pro mne u tohodle moderniho motoru s turbem neni zcela jasne,co jak funguje (oproti Panda II,ci Marea).Vnucuje se dojem,ze si nekde k michane smesi saje i neco,co by nemel,jako z odvetrani klikovky,obtok ve skrtici klapce,nepresne davkujici vstrik LPG...Nikdy jsem nezaznamenal tuto udalost,dokud otacky neklesly pod cca 900. Ale taky jsem projel pul Prahy,a nic.
Mohu to ignorovat,jezdit s klimou trvale,nebo na benzin.Nebo,pokud to lze,nechat zvysit volnobech.
Mel by jste nejakou radu,co jak proverit,predpokladam,ze RJ odevre pouze autorizak,kontrola a mazani chyb je mozne.
Druhy dotaz,primazavani ventilu. Udajne tyto motory jiz z vyroby se lisi od beznych T-Jet,uprava ventilu a sedel,u sani. Nemelo by byt tedy nutne. Dekuji.
Pripadnou odpoved i na email
2.10.2023 7:48:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fiat Tipo T-JET 2017,tovarni LPG,100.000km
Dobrý den, pokud se rozsvěcuje kontrolky motoru, doporučuji závadu, která to způsobuje řešit.
Ve Vašem případě tovární přestavby může diagnostiku LPG systému provést autorizovaný servis, kde by měli závadu související s kolísáním otáček a rozsvěcováním kontrolky motoru vyřešit. Co se týká ventilů, pak vozy továrně přestavěné mají většinou ventily a sedla ventilů přizpůsobené pro provoz na LPG, případně používají pro jejich ochranu přístřik benzínu.

29.9.2023 1:46:38
Jméno: Jakub Předmět: LPG Magic chyba
Dobrý den, mám problém s LPG. Chybové hlášení je v odkazu na videu. Na co bych se měl zaměřit?
https://youtu.be/HBMphyHMH14?si=7DhbNUv1Jot5lYnc
2.10.2023 7:37:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Magic chyba
Dobrý den, jedná se o obecné chybové hlášení, které může znamenat např. poruchu některého komponentu LPG soustavy ale i prázdnou nádrž LPG. Pro zjištění závady bude třeba navštívit odborný servis, který připojí LPG systém k diagnostickému programu.

25.9.2023 23:39:33
Jméno: Martin Předmět: Aký motor
Ďakujem za odpoveď. Ja som auto ešte nekúpil len som chcel vedieť aký motor by bol lepší na lpg . Či ten trojvalec vydrží niečo na lpg. Keď je to nahnane turbom.Citroen Berlingo , Toyota Verso city robia 1.2l trojvalce 96 kw Euro 6, rok od 2019-do 21 alebo vw Caddy 1.4 tsi,96 kw emisná trieda Euro 6d-TEMP 2019-20 chcem kúpiť len niečo s týchto modelov a len automat. Kód motora neviem . Len potrebujem radu ktorý model by bol vhodnejší. Ďakujem
2.10.2023 7:33:32
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Aký motor
Dobrý den, v naší fotogalerii https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/ naleznete námi přestavěná vozidla (včetně tří a čtyřválcových motorů), která bez problémů jezdí.

23.9.2023 0:47:57
Jméno: Martin Předmět: Aký motor
Dobrý deň . Poprosím o radu. Chcem kúpiť auto .chcem ho dať hneď spraviť na lpg.doteraz som bol verný dieslom.uz chcem benzín a lpg. Chcem buď Volkswagen Caddy 1.4 tsi alebo niečo ako Citroen Berlingo, Toyota Verso city,Opel combo proste VAN lenže všetci to robia 1,2 trojvalce nahnane turbom. Je vhodný ten trojvalec na prestavbu na lpg alebo radšej riešiť Caddy 1.4 tsi? Neviem či ten trojvalec bude vhodným. Naozaj budem vďačný za radu.dakujem
25.9.2023 9:36:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Aký motor
Dobrý den, pro sdělní, zda lze přestavbu na LPG provést potřebuji znát kromě výrobce a objemu motoru též výkon v kW, rok výroby, kód motoru, emisní třídu a v některých případech i to, zda je vůz vybaven manuální či automatickou převodovkou. S dotazem na přestavbu mě můžete kontaktovat na tel. 602420268.

21.9.2023 17:19:23
Jméno: Pepa Předmět: Jaký motor
Dobrý den, vybírám novější auto, které bych chtěl nechat předělat na LPG. Je někde k dispozici seznam vhodných motorů pro přestavbu? Je možné přestavět jakýkoliv motor s nepřímým vstřikem, nebo existují vyjímky?
22.9.2023 7:19:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Jaký motor
Dobrý den, motory s nepřímým vstřikováním (MPi) lze přestavět s použitím vhodné sady a případně vhodného systému ochrany ventilů všechny. Jiná situace je u motorů s přímým vstřikováním benzínu případně s kombinovaným vstřikováním benzínu (přímé vstřikování + MPi), kde existují od jednotlivých výrobců seznamy motorů, které lze přestavět.

19.9.2023 14:03:48
Jméno: Marian Bobek Předmět: Nefunující LPG
Dobrý den mám Subaru Outback 2,5 s LPG ob BRC r.v 2007. Na plyn se teď nějaký čas nejezdilo. O víkendu jsem natankoval plnou nádrž, a na plyn jsem ujel pouze nějakých 5 km. Pak jsem auto vypl a když jsem nastartoval. Auto už na plyn nejelo plyn se zapne ukazatel plnosti nádrže se rozbliká a auto ztratí výkon a udusí se
19.9.2023 15:09:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Nefunující LPG
Dobrý den, pro zjištění závady bude nutné připojit LPG systém k diagnostickému programu, případně provést doplňková měření a zkontrolovat zapalovací soustavu. Navštivte proto odborný servis, kde závadu zjistí a odstraní.

19.9.2023 10:38:43
Jméno: Drbohlavová Předmět: Dotaz - porucha lpg
Dobrý den, máme Chrysler grand Voyager 3.8. Po ujetí zhruba 25-30km začne hlasitt LPG poruchu a přepne se na benzín. Po opětovném nastartování ujede na LPG už jen zhruba 3km.
Opakovalo se to během několika dní, vždy to ujede zhruba 25-30 km na plyn poté hlásí chybu. Nevíte čím to může být?
19.9.2023 11:19:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz - porucha lpg
Dobrý den, může se jednat o závadu některého sensoru. Zjištění závady bude vyžadovat připojení LPG systému k diagnostickému programu. Navštivte proto svého plynaře, případně se na servis můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

17.9.2023 10:32:22
Jméno: Karel Předmět: Cng
Zdravím mám VW Caddy CNG ecofull 2005 80kw. Nejde mi nastartovat na benzín jen na plyn a po 1 minutě přepne opět na benzín a auto chcípne. Měnil jsem svíčky kabely i cívku a už opravdu nevím co dál. Nemáte někdo zkušenost s podobným problém jak ho vyřešit bez odtahu do servisu na diagnostiku.Ještě mně napadlo vyměnit lambda sondu za katalizatorem.
18.9.2023 10:02:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Cng
Dobrý den, závada bude pravděpodobně v CNG systému a její zjištění bude vyžadovat provedení diagnostiky. Pravděpodobně se odtahu do servisu nevyhnete.

16.9.2023 8:17:31
Jméno: Milan Předmět: Přestavba Toyota Auris
Dobrý den, měl bych dotaz na přestavbu vozu Toyota Auris r,v.2011, 1.6 97kW, díval jsem se na fotogalerii, u těchto motorů používáte systémy Stag i Zavoli, který je dle Vašich zkušeností vhodnější...Taky mi byl v rámci dotazů nabídnut systém AEB Digitronic...tak váhám a budu rád za Váš názor. Děkuji a nashledanou Milan
18.9.2023 9:58:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Přestavba Toyota Auris
Dobrý den, nejčastěji tyto motory přestavujeme se systémem STAG 4Qbox a elektronickým systémem ochrany ventilů Valve Protector. Systém STAG funguje v těchto motorech bezvadně a navíc u řady Q je záruka na elektroniku 5 let.

15.9.2023 17:17:47
Jméno: Petr Předmět: Tankování
Dobrý den,
mám nově auto na CNG. Při tankování mi našla nasadit pistol (starý typ). Vše jsme dělal podle návodu. Můžete mi prosím poradi v čem dělám chybu?
Dík moc.
Petr
18.9.2023 9:52:18
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tankování
Dobrý den, při tankování CNG je třeba správně nasadit pistoli a zaaretovat ji páčkou. Po správném nasazení by měl být slyšet zvuk plnění vlivem tlaku v hadicích.

10.9.2023 18:57:48
Jméno: Josef Předmět: Landi renzo
Dobrý den, mám ve své Mazdě cx7 Landi renzo Li10 a v pravidelných intervalech cca 15 sekund dochází k vynechání motoru tzv cuknutí. V minulosti cca rok zpátky jsem měl ten samý problém ale než jsem našel někoho kdo by se na to podíval, závada sama zmizela. Na benzín je vše v pořádku. Děkuji za odpověď
11.9.2023 7:40:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Landi renzo
Dobrý den, zjištění a odstranění závady bude vyžadovat připojení LPG systému k diagnostickému programu. Může se jednat o závadu v nastavení LPG systému, závadu některého komponentu LPG soustavy (např. vstřikovače), závadu v zapalovací soustavě….

8.9.2023 22:03:45
Jméno: Petr Předmět: Teplé starty vždy na LPG Proč !!!
Fabia 2 1,4 16V systém Prins LPG od výroby při studeném startu LPG přepne klasicky po zahřatí motor asi za 2 minuty ale když je motor teplý vždy staruje na LPG pokud motor vychladne opět staruje na benzín ???
11.9.2023 7:31:53
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Teplé starty vždy na LPG Proč !!!
Dobrý den, pro správnou funkci LPG systému musí být přeměněna kapalná fáze LPG, která je v nádrži, na plynnou fázi, která je dávkována vstřikovači LPG do sání motoru. Odpařování LPG probíhá v odparníku (reduktoru), který je vyhříván chladící kapalinou a jeho teplota je snímána teplotním čidlem. V LPG řídící jednotce je nastavena teplota přepnutí (obvykle 35 – 40 stupňů C) po jejímž dosažení dojde k přepnutí z benzínu na pohon LPG. Pokud je motor teplý, pak k přepnutí dochází bezprostředně po startu.


<<     <1> || <4>  <5>  <6>  <7>  <8> ||  <255>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací