Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<<     <1> || <4>  <5>  <6>  <7>  <8> ||  <208>     >>   >5x>  

6.10.2019 12:34:42
Jméno: Michal Předmět: Octavia III 1.4 TSI 103kW CHPA
Dobrý den,
Chtěl bych svoji Octavii III 1.4 TSI 103kW přestavit na LPG, ale všude, kde jsem se ptal mi řikali, že motor CHPA je problémový a zaručeně přestavit nelze. Jedinou alternativou je prý systém Direct Liquid Max od firmy Prins, který vstřikuje kapalné LPG benzínovými vstřiky a tudíž nepotřebuje přivstřik benzinu, ale ten je pro mě příliš drahý (přes 60 000,- Kč).

Jsem laik a rozumím jen základům funkce palivových systému na LPG.
U konvenčních systémů je prý tento problém: "Při aktivaci cívky pro změnu časování dochází k cuknutí motoru při jízdě na LPG."

Chtěl bych vědět jestli s přestavbou tohoto typu motoru má někdo zkušenosti a případně jaký systém bych měl zvolit pro spolehlivý a hladký chod motoru (bez cukání).

Předem děkuji za odpovědi.
7.10.2019 9:00:22
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Octavia III 1.4 TSI 103kW CHPA
Dobrý den, přestavbu Octavie s motorem 1,4 TSI, 103 kW, kód motoru CHPA si můžete prohlédnout na našich stránkách https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/skoda/montaz-skoda-octavia-1-4-tsi/ . Cenu přestavby jsem Vám poslal mailem.

6.10.2019 12:17:09
Jméno: Patrik Předmět: Lovato závada
Dobrý den, mám problém s LPG lovato na Kia Ceed 2013. Cca 30 - 60 sekund po sepnutí na plyn přepne zpět na benzín. Na přepínačí neblikají diody jako když dojde plyn, ale blikají pouze spodní a zvukove pípání je delší než v případě že dojde plyn. Vypadá to jako stejný problém co má pan Ivan v diskuzi níže. Závada se většinou neprojeví pokud LPG zapnu ručně až cca po 20 km jízdy. Nevíte v čem by mohl být problém? Děkuji za odpověď. Pokud se nezapne LPG, lze opět zapnout až po chcípnutí a opětovném nastartováním motoru.
7.10.2019 8:36:42
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lovato závada
Dobrý den, pokud oranžová stavová LED svítí a zelená stavová LED bliká se současným pípáním bzučáku pak může jít o závadu čidla teploty a tlaku plynu nebo čidla teploty reduktoru. Pro zjištění závady bude nutné připojit systém k diagnostickému programu a dle výsledku diagnostiky pak provést opravu. Na opravu se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

6.10.2019 12:07:54
Jméno: Ivan Předmět: Porucha lpg
Zdravim , mam taky problem, samovolne mi vypina lpg a neda sa zapnut az po restarte motora. Pri poruche svietia iba spodne diody, oranzova svieti a zelena blika a pípa ale dlhšie ako keď dojde plyn(červena). Mám elpigaz a vsetko je tam asi pol roka vymenene vratane reduktora a strekov.
7.10.2019 8:24:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Porucha lpg
Dobrý den, řídící jednotka LPG přepne na plyn, pokud jsou splněny nastavené podmínky teploty reduktoru a tlaku plynu. V případě, že klesnou pod nastavenou hodnotu jednotka přepíná zpět na benzín. Závada může být v elektroinstalaci nebo některém komponentu LPG soustavy (teplotní čidlo, čidlo teploty a tlaku plynu, některý elektroventil….). Pro zjištění závady bude třeba připojení k diagnostickému programu.

2.10.2019 12:12:33
Jméno: Petr Předmět: Volnoběh
Dobry den. Mam octavia 1.6, 75kw, rok 2002, lpg lovato, resim problem s prechodem na volnoběh, obcas se mi stava pri jizde ze mi auto (zdechne) obvykle pri prechodu na volnobeh (treba pri prerazovani,pred krizovatkou atd) dejme tomu ze na 100km se mi to stane 10x uz jsem vymenil svicky na bosch myslim super + co jsou pro Lpg, vycistil klapu, zatim se omezilo jen obcasne zdechnuti pri prepnuti po startu prechod benzin plyn (bez ohledu na teplotu). Obcas to i citim na vykonu nebot kdyz ma motor tendenci zdechnout tak otacky dejme tomu klesnu prudce z 2500 az pod volnobeh napr 300 pak ,1000 pak 700, a bud se to ustali a motor nevypne nebo to skratka zdechne.. Tento jev "obcasne kolisani a prudky pad k volnobehu" jsem drive znal z benzinu na jinem aute kde byla vadna skrtici klapa ale vse v benzinu. Zato ma octavka jede v benzinu doslova prikladně, zato. Lpg zlobi jen pri prechodu na lpg, vsiml jsem si jeste jednoho jevu, mam treba natankovano plyn dam priklad do 3 zelenych a kdyz mi auto zdechne a jsem nucen ho startnout, automat startne na benzin a po 20s to prepne tak vidim ze po zdechnuti ukazuje obsah nadrze v cervenem tj skoro malo a pak behem 30sekund od nastartovani pomalu pribudou zelene zpatky do stavu jak byli predtim.. Muzete mi poradit co jeste mohu opravit nez to odvezu do lpg servisu?
3.10.2019 7:51:10
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Volnoběh
Dobrý den, bez provedení diagnostiky bych jen hádal a vyjmenovávat komponenty, které by v případě jejich nesprávné funkce mohly způsobovat závadu nemá smysl a vyměňovat komponenty metodou pokus omyl je mnohdy dražší, než návštěva odborného servisu, který diagnostikou závadu určí a odstraní.

1.10.2019 4:20:25
Jméno: Matouš Předmět: Výměna nádrže lpg
Dobrý den, chci se zeptat na cenu válcové lpg nádrže 55L za jinou vhodnou včetně její výměny. Zatím jsem měl gzwm a stako. Děkuji
1.10.2019 8:31:59
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Výměna nádrže lpg
Dobrý den, cenu jsem Vám zaslal mailem.

29.9.2019 16:01:05
Jméno: Tonda-58 Předmět: Rozjezd a startování lpg
Mám Roomster 1.6 s LPG pris.Po nastartování se studeným motorem a následně při přepnutí na plyn klesnou otáčky a chvíli trvá /cca 2-3 vteřiny/ než motor zabere na požadovaný výkon. Rovněž při zahřátém motoru po nastartování motor nenaběhne na optimální otáčky /jako kbyby některý z válců vynechával/.Po pár vteřinách se vše srovná a běží bez problémů
30.9.2019 7:41:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Rozjezd a startování lpg
Dobrý den, vynechání válců může způsobovat závada na některém plynovém vstřikovači nebo v zapalovací soustavě. Pro zjištění závady bude nutné, po připojení k diagnostickému programu, zkontrolovat správnou funkčnost LPG komponent zejména vstřikovačů a ověřit správnou funkčnost zapalovací soustavy vozidla včetně kontroly zapalovacích svíček. Navštivte proto plynaře, který Váš systém servisuje.

26.9.2019 13:56:57
Jméno: Martin Předmět: Kouřivost lpg
Diky za odpoved.ještě dodam že se to stalo dvakrát a to při zahřátém motoru a vždy po vetším najezdu pouze na benzín (cca 300 km když došlo lpg v nadrži)
27.9.2019 7:01:58
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kouřivost lpg
Pak může být závada i v benzínové části vozidla.

26.9.2019 10:51:06
Jméno: Martin Předmět: Kouřivost lpg
Dobrý den.
Mame focus 1.8 r.v.2008 se systemem BRC SQ24 s přímazem ventilů .Po natankovani lpg a naslednem prepnuti na lpg začal motor hrozne kourit.(oblak dymu)motor jel dal a po prepnuti na benzin vse ok.mohl by to byt vadný přímaz?
Děkuji
26.9.2019 13:04:45
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kouřivost lpg
Dobrý den, ještě jsem se nesetkal s tím, že by systém aditivace („přímaz“) zvyšoval kouřivost a způsoboval oblak dýmu. Možná se jednalo o to, že po studeném startu a následném přepnutí na LPG došlo k odpaření vody vysrážené ve výfukovém potrubí. Pokud se to stává opakovaně navštivte svého plynaře, aby zkontroloval správnou funkčnost LPG systému a systému aditivace.

18.9.2019 17:56:11
Jméno: Fiala Předmět: Délka hadice od reduktoru
Dobrý den, je nějaká ideální/doporučená minimální teplota již plynne fáze LPG vystupující z reduktoru přes filtr a map senzor do vstřikovačů? Respektive může mít delší hadice mezi reduktorem a LPG vstrikovaci a tím i šance že plynne LPG po cestě "vychladne" vliv na spravne nastavení mapy LPG? Děkuji za odpověď.
19.9.2019 7:52:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Délka hadice od reduktoru
Dobrý den, pro správný výpočet dávky plynu používá LPG řídící jednotka i signály od čidla teploty a tlaku plynu (plynné fáze). Teplotní a tlakové čidlo je obvykle umístěné za filtrem plynné fáze co nejblíže plynových vstřikovačů nebo u některých systémů je přímo na liště s plynovými vstřikovači. Aby LPG systém fungoval i za nízkých teplot musí být teplota přepnutí, snímaná teplotním čidlem na reduktoru, nastavena minimálně na 35oC (doporučená teplota je 40oC).

16.9.2019 11:41:13
Jméno: martina Předmět: LPG BRC
Dobrý den mám menci problém mám LPG. BRC. Vše funguje jede. Dyody blikaj zelené po nějakých km třeba 50 km občas přeskočí na červenou a bliká střídavě červená zelená. Ale auto jede jen je línej si. Co to může dělat děkuji ctejne to tak chová i na automat. Můžu startovat rovnou na plyn že ano. Děkuji mám škoda Felicie Pick kup 13 mpi
17.9.2019 6:54:07
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG BRC
Dobrý den, ztráta výkonu je nejspíš způsobena vadnou funkcí některého komponentu LPG soustavy nebo zapalovací soustavy vozidla. Pro určení závady bude třeba provést diagnostiku LPG systému a vozidla. Na opravu se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

16.9.2019 9:54:13
Jméno: Eva Předmět: revize LPG
Dobrý den, je protokol po výměně nádrže LPG použitelný na STK jako revize nebo ta musí proběhnout zvlášť,i když od výměny do STK je jen pár dní?Děkuji Eva
16.9.2019 10:37:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: revize LPG
Dobrý den, po výměně nádrže je třeba přezkoušet těsnost celého LPG systému (provést revizi) a výměnu nádrže zaznamenat spolu s „revizí“ v příloze k velkému technickému průkazu. Pokud se jedná o vozidlo dovezené s již namontovaným LPG systémem pak výměna nádrže a „revize“ se zaznamená v Revizním protokolu.

15.9.2019 23:56:37
Jméno: Matis Petr Předmět: Mitsubishi asx
Dobrý den.Proč se musí při přestavbě na LPG každoročně seřizovat ventily.ďekuji za odpověď.
16.9.2019 8:51:19
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Mitsubishi asx
Dobrý den, pokud výrobce daného vozidla předepisuje v určitém intervalu kontrolu vůlí ventilů, pak je i po přestavbě na LPG nutné kontrolu ventilů provádět v doporučeném intervalu nejdéle však po 40 tis. km.

13.9.2019 18:03:07
Jméno: Svetlus Předmět: Demontáž LPG
D.den potřebovala jsem udělat Techn.ale v autě jsem měla LPG.Nechci LPG používat a potřebují jej demont.Jak a kdo mi v Ústí n.L. může toto zařídit fyzicky i úředně?? Moc děkuji a omlouvám se za neznalost.
16.9.2019 8:45:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Demontáž LPG
Dobrý den, servis pro demontáž si můžete vybrat na našich stránkách v partnerských servisech - https://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-ser visy/ustecky-kraj/.

12.9.2019 14:26:14
Jméno: Miroslav Pospíšil Předmět: LPG Prins
Dobrý den.Mam prosbu.Jsem si nechal vyměnit nádrž a neukazuje mi palivoměr? Děkuji
16.9.2019 8:43:47
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: LPG Prins
Dobrý den, ano může se to stát, pokud nelze v řídící jednotce nastavit použitý snímač hladiny ať již z důvodu, že montážník nemá program pro spojení s řídící jednotkou nebo ani po připojení k řídící jednotce není možné použitý snímač nastavit. V takových případech je dobré po každém tankování LPG vynulovat denní počítadlo km a jezdit dle denního počítadla.

12.9.2019 9:55:38
Jméno: Radomír Stecker Předmět: špatné starty
Mám fabii 1,4 16V 2008 a za studena špatně startuje (první ranní start) následné starty ten den jsou již v pořádku.
Při startování stačí nechat motor jednou škytnout, vypnout a na 2, pokus nastartuje bez problému. Někdy po nastartování začnou kolísat otáčky a motor vypne.Měnil jsem palivové čerpadlo, palivový filtr, svíčky a je to pořád stejné. Spotřeba při jízdě na benzín je v normě 6,4 l/ 100 km ale přesto bych chtěl zkusit nějaký čistič vstřiků - co by jste mi doporučil?
12.9.2019 12:59:25
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: špatné starty
Dobrý den.
Vaše závada se mi jeví jako špatné seřízení nebo netěsní některý ze vstřikovačů. Také by mohl být vadný reduktor. Doporučil bych kontrolu v nějakém LPG servise.


<<     <1> || <4>  <5>  <6>  <7>  <8> ||  <208>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací