Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <4>  <5>  <6>  <7>  <8> ||  <258>     >>   >5x>  

2.12.2023 3:24:15
Jméno: Robert Šmid Předmět: Dotaz na CNG
Dobrý de
dovezl jsem si auto 6v, 205 kw, Chevrolet 2005 přestavěné na CNG 2009, systém BRC. Uvažuji o přestavbě na LPG. Bude možné využít nádrž 75litrů od CNG na LPG, když splňuje mnohem vyšší nároky na bezpečnost? Řeším to proto, že auto mělo specifickou vestavbu, která byla pro České STK nepřijatelná. Ve vozidle byli instalována celkem 4 nádrže. Jedna 75l v zavazadlovém prostoru a 3x 35l pod vozidlem s překrytím svépomocně udělaným hliníkovým boxem. Auto takto jezdilo v Rakousku od 2009. Po demontáži nádrží pod vozidlem a ujetí cca 50 km auto na plyn nejede, neběží na všechny válce a motor zhasne i na volnoběh.Ohrátý motor nejde vytočit přes3tis ot a motor se dusí. Přitom u odborné firmy, jim prý auto po demontáži běželo na volnoběh asi 30 min. Podle Revizní zprávy mám ve voze reduktior i vstřiky Romano, což by mělo být BRC, jestli jsem si to dobře našel. Nenašel jsem však na trhu žádný reduktor této značky pro 205 Kw. Potřebuji se rozhodnout podle ceny, jestli zůstanu u CNG, koupím nový reguktor a namontuji po dovozové STK zpět do kufru 2-3 původní nádrže CNG, čímž o kufr úplně příjdu, nebo nechám auto zrovna přestavě na LPG. V současné situaci nejsem schopen projít přes dovozovou STK. V okolí není nikdo, kdo by měl diagnostiku RBC CNG. Jedinný člověk, kterého jsem našel mi nechce auto ani prověřti diagnostikou na plyn, že si mám rovnou koupit přestavbu na LPG. Najel jsem na LPG už víc jak 300tis km, ale z CNG jsem zatím rozpačitý. Ještě uvádím, že dle revizního protokolu mám řídící jednotku AEB. Děkuji za odborný názor a radu, jaký reguktor CNG by byl pro mne vhodný. Podle ceny se rozhodnu, kterou cestou jít. Mohli by jste mi ještě sdělit, kdo v okolí Trutnova provádí montáže BRC jako Váš odborný zástupce? Ještě jednou mnohokrát děkuji za odpovědi.
4.12.2023 8:00:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz na CNG
Dobrý den, pokud je CNG zapsán v TP, musí být při dovozové STK funkční. Případnou přestavbu na LPG lze provést až po provedené dovozové STK a zapsání vozidla do registru vozidel. Komponenty CNG systému kromě řídící jednotky a vstřikovačů nelze použít pro LPG. Partnerské servisy na které se můžete obrátit naleznete zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-ser visy/ .

1.12.2023 23:14:53
Jméno: Suk Radim Předmět: Montáž LPG systému
Dobrý den!
Měl bych tentýž dotaz, který jsem dohledal v diskuzním fóru na vašem webu.
Na jakou částku by, prosím, vyšla přestavba na LPG u vozu Audi 80, typ B4, rok výroby 1992, kod motoru ABT, objem 1984 ccm, 66 kW, toroid co největšího objemu či válcová nádrž 65l, plnicí hrdlo k víčku.
Doporučil byste montáž "přímazu" ventilů?
Mám v současnosti systém BRC a válcovou nádrž 65l v Audi 80 B3, bez přímazu.
Děkuji za odpověď! Suk
4.12.2023 7:44:30
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Montáž LPG systému
Dobrý den, „přímaz“ u tohoto motoru není potřeba. Cenu přestavby jsem Vám poslal mailem.

29.11.2023 6:47:31
Jméno: Milan.Koutny Předmět: Střílí při přesazení 1 na 2
Dobrý den ,chtěl bych poradit při závadě mám lpg Magic 2 při přeřazení střelí z vyššího stupně na menší. Vyměněny svíčky ,cívka ,mapa seřízena . Trysky 1,9 jezdilo bez problémů. Mechanik navrhuje vyměnit trysky za2,1 není to blbost. Děkuji za radu. K
29.11.2023 7:35:51
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Střílí při přesazení 1 na 2
Dobrý den, chudá směs hoří déle než stechiometrická směs paliva a může docházet k tomu, že se dostane do výfuku přes výfukový ventil ještě v době kdy hoří a to se může projevovat „střílením do výfuku“. Může to být způsobeno např. závadou váhy vzduchu, netěsnostmi v sacím potrubí atd.. Před výměnou trysek bych nejprve zaměřil na kontrolu těchto věcí.

28.11.2023 8:56:15
Jméno: Jarda Neuvirth Předmět: Dlouhé starty
Dobrý den
v létě se mi objevil problém se starty Octavie I, 1,6. Vše bylo úplně v pořádku, ale při venkovní teplotě nebo při zahřátém motoru se mi prodlužuje startování. V mrazu nebo chladném počasi nastartuje na první škrtnutí. při vyšší teplotě startuji i 6 -7 nebo vteřin a rozběh motoru je škytlavý a je hodně cítit benzín. Všiml jsem si, že mi stoupla spotřeba benzínu na úkor plynu.
28.11.2023 12:37:54
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dlouhé starty
Dobrý den, špatný studený start může být způsoben nesprávným složením palivové směsi a to vlivem jak závady v LPG systému, tak i závady v benzínové či elektrické části vozidla. Pro zjištění závady bude třeba provést diagnostiku zapalovací soustavy vozidla, palivového systému i LPG systému a na základě výsledku pak provést opravu případně seřízení plynové mapy.

24.11.2023 14:08:57
Jméno: Tobias Předmět: Tobias
Dobrý deň, mám auto na CNG pohod škoda octavia . Potreboval by som poradiš kde by som mohol spraviť prvú revíznu kontrolu nádrží . V škode mi povedali ze kontroli nerobia a externé firmy zase nevedia vymazať na palubovke požadovanú kontrolu. Okolie Michalovce ,Humenné , Vranov .Ak máte niekto skúseností .
27.11.2023 7:17:05
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Tobias
Dobrý den, bohužel nevím koho bych poradil na Slovensku.

21.11.2023 11:07:51
Jméno: Michal Hušek Předmět: Subaru Outback
Dobrý den, chtěl bych se Vás prosím zeptat, jestli je možná přestavba LPG na Subaru Outback rok okolo 2020 motor 2,4 turbo 191(194) kW, případně 2,5 124 kW. Uvažujeme v budoucnu o výměně vozu, tak abychom věděli,jestli tato varianta je možná. Kódy motorů bohužel nevím.
Moc děkuji,s pozdravem Michal Hušek.
21.11.2023 12:29:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Subaru Outback
Dobrý den, u modelů Subaru Outback (BS) vyráběných od r. 03/2015 až do současnosti je motor 2,5, 129 kW, kód FB25 a je možné ho přestavět na pohon LPG. Přestavbu tohoto motoru v modelu Leacy si můžete prohlédnout nav naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/subaru/montaz-subaru-legacy-2-5-1/. U modelů Outback (BT) vyráběných od 07/2020 až do současnosti je motor 2,5 129kW, který používá kombinované vstřikování paliva a to jak přímé vstřikování tak i nepřímé vstřikování. Pro přestavbu tohoto motoru v současné době nemáme od žádného našeho dodavatele vhodnou sadu pro přestavbu na pohon LPG.

21.11.2023 10:08:38
Jméno: Michal Jedlička Předmět: Dotaz
Dobrý den.
Prosím, je vhodný k přestavbě na LPG motor z vozu Ford C max, rok 2008, kód motoru QQDB, objem 1,8, výkon 92 kW?
Bude potřeba montáž flashlube?
Máte informaci, má-li motor hydraulická zdvihátka?
Děkuji, Jedlička
21.11.2023 11:59:54
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dotaz
Dobrý den, motor je vhodný pro přestavbu. Při přestavbě doporučuji použít některý ze systémů ochrany ventilů.

15.11.2023 0:52:18
Jméno: Vojtěch Tydlitát Předmět: Fiesta 1.3i LPG
Dobrý den, před časem jsem se tu ptal na přestavbu své fiesty MK V - již mám ujeto 1.500km na plyn (systém Magic 4). Auto při provozu na plyn škube v nižších otáčkách a nárůst spotřeby přesahuje 25%.
Na radu svého plynaře si nechám vyměnit svíčky a kabely - chci se zeptat, zdali stav zapalovací soustavy může být důvodem tak výrazného zvýšení spotřeby, nebo bude třeba doladit i LPG mapu. (Pan plynař je odborník, určitě doladí pokud bude třeba)
Předem děkuji za odpověď.
15.11.2023 7:06:40
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Fiesta 1.3i LPG
Dobrý den, výpadky v zapalování mohou mít vliv na zvýšení spotřeby. Po opravě zapalovací soustavy doporučuji zkontrolovat případně upravit plynovou mapu.

13.11.2023 20:05:06
Jméno: Bican Josef Předmět: Porsche Cayenne 3,2 VR6
Dovoluji že se jedná o rok 2004 a motor 3,2 VR6/146 kw
14.11.2023 7:23:00
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Porsche Cayenne 3,2 VR6
Dobrý den, motor používaný v modelech Porsche Cayenne s objemem 3,2 l je motor s nepřímým vstřikováním a lze ho přestavět na pohon LPG. Přestavbu tohoto vozu a motoru si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/porsche/montaz-porsche-cayenne-3189-cm/. Cenu přestavby Vám posílám mailem.

13.11.2023 19:53:24
Jméno: Bican Josef Předmět: Porsche Cayenne 3,2 VR6
Dobrý den , prosím o radu zda je toto vozidlo vhodné pro přestavbu a jaký systém by byl ideální a s jakou částkou cca počítat za přestavbu . Díky

9.11.2023 10:47:34
Jméno: Jakub Sedláček Předmět: Primaz
Dobrý den. Zajímal by mě názor , jestli je nutný přímaz u Fiat motoru 1.4 t-jet 125kw v Alfě Giulietta. Mělo by se totiž jednat o konstrukčně starý Fire motor. Předem děkuji za odpověď a Váš čas.
9.11.2023 13:18:24
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Primaz
Dobrý den, Váš motor bude fungovat na LPG i bez „přímazu“. LPG je jiné palivo než benzín, má jiné fyzikální vlastnosti jako např. oktanové číslo, hoří vyššími teplotami než benzín atd. a oproti benzínu neobsahuje žádná aditiva. Benzínové motory jsou konstruovány na spalování benzínu a proto, aby i při provozu na LPG byla zajištěna ochrana ventilů, používají se jako prevence různé způsoby jejich ochrany. „Přimaz“ neboli dávkování aditiva je jedním z nich.

6.11.2023 15:11:30
Jméno: Misa Předmět: Bmw přestavba na lpg
Dobrý den mám bmw 325xi 4×4 2,5l benzin pán by ho chtěl předělat na lpg. Byli je se ptát a pán říkal že má motor valvetronic a že po predelani to bude házet chybu motoru a neví jestli s tím nebe i další problém. Máte s tím prosím zkušenost. Děkuji
7.11.2023 7:19:13
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Bmw přestavba na lpg
Dobrý den, motory BMW vybavené systémem Valvetronic v kombinaci se systémem Double Vanos mají variabilní zdvih ventilů a pokud motor funguje jak má, tak je škrtící klapka stále otevřena. Tyto motory běžně přestavujeme na pohon LPG.

5.11.2023 7:46:24
Jméno: Milda Předmět: Delka hadic mezi vstrikovaci a tryskou
Dobry den, potrebuji vymenit hadicky mezi vstriky a tryskou. Mam 6. valec DOHC..
Umi jednotka LPGtech kompenzovat delku hadicek?
Mam vstriky Baracuda vzadu v jedne rade. Takze 3 hadicky maji 18-24cm a 3 hadicky maji 34-40cm. Znate jednotky ktere si s tim poradi? Nebo je tu riziko poskozeni motoru? Diky
6.11.2023 7:41:11
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Delka hadic mezi vstrikovaci a tryskou
Dobrý den, systémy LPGtech nemontujeme. Obecně platí, že hadičky od vstřikovačů k tryskám by měly být co možná nejkratší a pokud možno stejné délky. V některých případech je proto nutné použít jednotlivé LPG vstřikovače.

4.11.2023 13:52:53
Jméno: Petr Předmět: Vialle _ Prins
Dobrý den, neuvažuje Vaše firma o montáži LPG od Vialle nebo Prins. Můžete případně uvést důvody?
Děkuji za odpověď.
6.11.2023 7:37:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vialle _ Prins
Dobrý den, neuvažujeme.

2.11.2023 21:56:15
Jméno: Jiří Předmět: toyota chr
dobry den mužete mi někdo poradit mam chr a nemužu nastartovat jen v kabině cvaka
3.11.2023 7:07:20
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: toyota chr
Dobrý den, v první řadě bych se zaměřil na stav baterie. Pokud je baterie ok, pak je třeba dopravit vůz do servisu, kde provedou diagnostiku a závadu odstraní.


<5x<   <<     <1> || <4>  <5>  <6>  <7>  <8> ||  <258>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací