Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <5>  <6>  <7>  <8>  <9> ||  <217>     >>   >5x>  

7.2.2020 11:45:52
Jméno: Luboš Předmět: Problém po měsíci stání
Dobrý den
Měsíc jsem nepoužíval auto a při první jízdě mi po zahřátí a přepnutí na LPG zapípalo z přepínače a auto se přeplo na benzin.
Po ohledání jsem zjistil že mi v motoru nejspíš kuna (nebo tučňák?) okousala izolaci na kabelu k váze vzduchu,jen okousala,kabel není přerušen.
Pípání je 3x krátce a jednou dlouze a to se asi 3x opakuje. Pak jen rychle bliká kontrolka a auto jede na benzin.
Lze z takového pípání diagnostikovat o co se cca jedná?
System STAG
Díky za odpověď
7.2.2020 12:22:41
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Problém po měsíci stání
Dobrý den, zvukovým signálem plynová řídící jednotka upozorňuje na závadu. Aby plynová řídící jednotka přepnula na LPG musí mít k dispozici všechny potřebné signály. Pokud z nějakého důvodu tyto signály nedostane nebo hodnoty signálů neodpovídají požadovaným hodnotám, přepne plynová řídící jednotka zpět do benzínu a závadu zapíše do paměti závad. Tu lze vyčíst diagnostickým programem. Typoval bych, že závada bude spočívat v nízkém tlaku plynu. Bude tedy potřeba zkontrolovat průchodnost plynového potrubí a funkčnost komponent a čidel podílejících se na dodávce plynu. Kuna mohla dále překousat kabel od MAP sensoru či podtlakovou hadičku, může jít o závadu v některém elektroventilu …..

7.2.2020 6:55:49
Jméno: Tomáš Předmět: Jaký reduktor
Dobrý den. Mám Elpigaz Vega-i reduktor a potřebuji nový. Jakou náhradu mi za něj doporučíte aby samozřejmě vše pasovalo. Přívod 6 mm CU trubka připojení na cívku s el.ventilem a teploměr. Děkuji.
7.2.2020 7:50:52
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Jaký reduktor
Dobrý den, pošlete mi prosím foto reduktoru zejména foto teplotního čidla a jeho umístění na adresu prochazka@autogascentrum.cz.

6.2.2020 16:03:00
Jméno: Miroslav Předmět: Blikající mezi červenou a modrou
Dobrý den, u lpg nám vyměnili novou nádrž na 10let , během jízdy domů u jednotky najednou zhasl světla (diody), říkal ať vyměním pojistky, takže jsem ho vyměnil pojistku, už to svítí, ale za pár km blikající diody mezi červenou a modrou, co s tím?? U lpg nám tvrdil že do elektroniky nepletli, jen vyměnil nadrž :-(
7.2.2020 7:40:10
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Blikající mezi červenou a modrou
Dobrý den, takto na dálku neumím říc co je špatně. Pokud se u nás objednáte na servis závadu odstraníme.

6.2.2020 15:47:04
Jméno: Adam Předmět: Chudá směs - zarušené plynné vstřiky
Dobrý den pane Procházka,
děkuji za odpověď. Nastvení/kontrola LPG systému proběhla vícekrát - vše bylo vždy v pořádku (tlak plynu dobrý, mapa plynu dobrá, velikost trysek ok, těsnost ok,....). Z tohoto pohledu je vše v pořádku, až poté bylo zjištěno ono zarušení, díky kterému se nesprávně otevřou plynné vstřiky a je malá dávka. Proto se ptám, zda se již někdo z Vás s tímto problémem potkal. Zjistil jsem mírné rušení již přímo na akumulátoru vozidla, ze kterého je plynná jednotka napájena. Může být toto problém? Na benzínu je vše ok.
Děkuji Adam
7.2.2020 7:38:17
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chudá směs - zarušené plynné vstřiky
Dobrý den, jak jsem Vám odpověděl v předešlém Vašem dotazu s rušením plynových vstřikovačů jsme se nesetkali. Pokud chcete závadu odstranit bude nutné provést diagnostiku včetně dalších doplňkových měření. Na servis se mžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

6.2.2020 12:09:34
Jméno: Sip Předmět: Lada Vesta 1.6 MPI
Zdravím. Mám dotaz ohledně motoru 1.6 MPI (kod motoru 21129) v Ladě Vesta. Měl by to snad být stejný motor jako je v Kalině. Údajně má hydraulické vymezování vůlí ventilů. Četl jsem názor, že je k přestavbě vhodný, jelikož je jednoduchý, mpi a celkem odolný. Jde mi o to, který motor je vhodnější k přestavbě (z hlediska možného poškození ventil. sedel, apod.), jestli ve Vestě nebo v Dacii 1.6 Sce nebo Dacii 0.9 Tce. Děkuji
6.2.2020 13:05:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lada Vesta 1.6 MPI
Dobrý den, každý z Vámi vyjmenovaných MPi motorů lze při dodržení určitých specifik přestavět na LPG. Všeobecně je známo, že k poškození ventilů může dojít i u motorů provozovaných jen na benzín. Při správné volbě přestavbových komponent je riziko poškození ventilů minimalizováno.

5.2.2020 22:02:11
Jméno: Adam Předmět: Chudá směs - zarušené plynné vstřiky
Dobrý den,
měl bych na Vás dotaz, zda jste se již s takovou anomálií setkali... Mám Octavia 2.0 mpi, elpigaz. Auto mi obcas na volnobeh a pri klidne jizde pocukava + sviti check engine-chuda smes. Po delsim patrani jsem prisel na to, proc je smes chuda. Mám zarušené plynové vstřiky od zapalování (v důsledku zarušené špatně otvírají a dávka je malá). Částečně pomohlo odstínění kabeláže, ale všechny další pokusy, včetně vedení kabeláže co nejdále od zapalování nepomáhají. Nejzajímavější je, že benzinové vstřiky zarušené nejsou. Nemůže se rušení do plynné jednotky dostávat přes napájení? Neřešil někdo podobný problém? Předem děkuji za rady. Adam
6.2.2020 10:34:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Chudá směs - zarušené plynné vstřiky
Dobrý den, pokud je LPG systém namontován správně k rušení signálu plynových vstřikovačů nedochází. Pro určení závady, co způsobuje chudou směs bude nutné připojit LPG systém k diagnostickému programu, který umožní zkontrolovat nastavení LPG systému a funkčnost jeho jednotlivých komponent. Příčin, proč je směs chudá může být celá řada špatný tlak plynu, špatné nastavená plynová mapa, špatná velikost trysek…… Pro odstranění závady navštivte svého plynaře nebo se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

2.2.2020 12:59:16
Jméno: Radek Předmět: Doporučit firmu na LPG
Dobry den mam Opel Insignia 2,8i chtel bych ji předelat na LPG doporucite mi nejakou dobrou firmu v Moravskoslezkem kraji jsem z Koprivnice. Dekuji
3.2.2020 8:21:04
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Doporučit firmu na LPG
Dobrý den, firmu jsem Vám poslal mailem.

31.1.2020 21:48:23
Jméno: Pavel Předmět: Zvysene CO
Dobry den, bylo by dobre dat vysledky emisi jak na benzin, tak LPG. Pokud se jedna o klasiku, coz Bingo M/S je, je to otazka serizeni ci analyzy zavady, zda li Bingo dostava potrebne informace a zda li je dobre naladene by mel kazdy LPG servis poznat pokud dela pod AGC. Muze byt i divocejsi/unaveny reduktor, da se nastavit vetsi tolerancni rozsah STEP motorku, ale neni to nejlepsi reseni.

30.1.2020 15:47:03
Jméno: Pavel Předmět: Zvýšené CO
To vše provedli v servise jak píšete, přesto je CO zvýšené, tak jestli jste se už nesetkali s takovou závadou který komponent je vadný. Pavel
31.1.2020 7:30:44
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zvýšené CO
Dobrý den, s největší pravděpodobností nebylo nastavení LPG systému provedeno správně. Bez toho aniž bych Vaše vozidlo viděl neumím dát jinou radu než aby jste změnil servis, případně se můžete objednat na servis u nás na tel. 606 659 530.

30.1.2020 8:45:21
Jméno: Pavel Předmět: Zvýšené CO
Jsem se špatně vyjádřil, - po tom resetu-, právě že, vše bylo zkontrolované, nový filtr kapalné fáze, nádrž čistá, po resetu provedli veškerá úkony a nastavení, přesto v otáčkách je pořád zvýšené CO , tak jestli ze zkušenosti nevíte která součástka by to mohla způsobovat, jestli krokovy motorek nebo řidiči jednotka, či samotný reduktor. Mám tam osazené reduktor lovtec electronic, ovládání Bingo - M monovstřik, ještě jestli pomůže tak při přepnutí na plyn dojde jakoby motor vypnul a pak znovu naskočil, což nedělalo, v opačném případě je přechod na benzín plynulý, dík za odpověď Pavel
30.1.2020 10:13:25
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zvýšené CO
Dobrý den, u jednobodového vstřikování s krokovým motorkem se provádí seřízení buďto dle lambda sondy nebo dle analyzátoru výfukových plynů.

29.1.2020 18:43:57
Jméno: Radek Předmět: Lpg
Dobrej den kontrolní otázka za jakou cenu mi přidělají Insignii 2,8 na plyn díky
30.1.2020 7:43:35
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg
Dobrý den, tyto Insignie se dělaly ve dvou výkonových variantách, a to ve variantě 191 kW a 239 kW. Přestavby obou variant si můžete prohlédnout na našich stránkách https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/opel/ . Přestavba těchto motorů má svá specifika. Cenu přestavby jsem Vám poslal mailem.

29.1.2020 14:36:12
Jméno: Jiří Komárek Předmět: Peugeot 407 3.0 v6 + stag300-8
Dobrý den, prosím o radu ohledně mého zapojení lpg. Nyní je zapojení 1žl.2zel.3čer-zadní válce zleva, 4mod. 5oranž. 6fial. Přední valce zleva... Co jsem vyčetl tak peugeot má jiné
počítání válců. 123 zprava přední valce 456 zprava zadní válce. Může být vtomto zapojení potíž.? V podstatě, jestli je potíž že valce jsou řízené od 6 do 1, místo od 1 do 6..
30.1.2020 7:25:39
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Peugeot 407 3.0 v6 + stag300-8
Dobrý den, v zásadě po přestavbě na LPG musí pořadí zapalování odpovídat zapalování v benzínu. Záleží však i na způsobu provedení přestavby a v některý případech může být na LPG pořadí zapalování změněno. Bez prohlídky vozidla neumím dát jinou odpověď.

29.1.2020 12:34:20
Jméno: Pavel Předmět: Zvýšené CO
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co by mohlo být příčinou zvýšeného CO ve vyšších otáčkách při chodu motoru na LPG. Na volnoběhu je vše ok, při běhu na benzín je vše v pořádku. Lambda sonda funguje. V servisu na LPG to dali na diagnostiku a nic mi nezjistili, provedli reset jednotky lpg a problém vysokého CO ve vyšších otáčkách přetrvává, jedná se Škoda Felicie 1.3 50 kW, mám mít obavy ze se děje něco s motorem? I když na benzín je vše ok a motor běží jak ma. Svíčky, filtry, olej měním pravidelně co 10.000 km a teď jsou po výměně, taktéž seřízení ventily. Děkuji za radu, případně tip co to může způsobovat. Vesecký
30.1.2020 7:15:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Zvýšené CO
Dobrý den, zřejmě z nějakého důvodu nebude LPG směs v daných otáčkách optimální. Pokud byl proveden reset plynové řídící jednotky, došlo k jejímu vymazání. Po resetu je třeba znovu zadat údaje o vozidle, provést kalibraci a najet benzínovou mapu a následně plynovou mapu ve všech režimech jízdy. Bude tedy třeba diagnostickým programem zkontrolovat nastavení LPG systému, správnou funkčnost LPG komponent a zkontrolovat nastavení plynové mapy.

27.1.2020 22:05:49
Jméno: Mgr. Jana Konířová Předmět: Poškození výfukových ventilů
Je možné, aby pohon na LPG způsobil poškození výfukových ventilů dvou válců benzinového motoru? Máme Fiat Tipo, 102 000 km, k této závažné závadě došlo v pátek, v autoserisu nám tvrdí, že jednoznačně je na vině přestavba na pohon LPG. Argumenty: LPG tolik "nemaže" a teplota při hoření je vyšší než u benzinu, motor na to není stavěný. Auto je řádně servisované a nepropásli jsme žádnou prohlídu - ani LPG. Protože k této závažné závadě došlo vlastně 2 000 km po záruční době (auto máme 3 roky, leasing na 5 let!), tak jsme značně rozčarovaní. Dále pak nám řekli, že jsme si měli nechat namontovat přídavné mazání. Jezdíme na LPG od devadesátých let a nikdy jsme o ničem podobné neslyšeli, nikdy nám nikdo žádné přídavné mazání nenabízel.
28.1.2020 9:00:10
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Poškození výfukových ventilů
Dobrý den, vzhledem ke konstrukci moderních benzínových motorů a vzhledem k čistějšímu spalování u motorů poháněných plynem, ve srovnání s benzínovým motorem je méně spalitelných částic, které tlumí dopad ventilů na sedla ventilů, je dnes téměř u všech motorů potřeba používat při přestavbě ochranu ventilů. My již řadu let pro ochranu ventilů používáme elektronický programovatelný systém aditivace Valve Protector, testovaný společností DEKRA v Německu. U přestavěných vozidel na LPG bylo prokázáno, že oproti vozidlům provozovaným pouze na benzín nedošlo ke změně vůlí ventilů. Tento systém zabezpečí ochranu ventilů v celém rozsahu otáček motoru. Přestavbu je třeba svěřit odborné firmě, která zvolí pro daný vůz optimální kofiguraci, tedy vhodný LPG systém včetně systému ochrany ventilů, provede kvalitní montáž a hlavně LPG systém dobře seřídí v celém rozsahu otáček. Důležité je i to, že při následných předepsaných servisních kontrolách firma mimo jiné zkontroluje i plynovou mapu a v případě potřeby provede její optimalizaci.

25.1.2020 21:24:22
Jméno: Jan Předmět: Vypínanie lpg
Dobrý deň, mám landi renzo a mám problém s vypínanim systému lpg. Bol som s tým aj u technika bol meneny vstrekovac, poistka a malo by to vraj fungovať. Na dlhšej trase (už po cca 30km) mi prepína samo na benzín a po cca pár prepnutiach mi LPG vypne a ide len na benzín. Ak odstavíme auto na cca 15 min, opäť mi to ide ako som popisoval vyššie. Viete mi poradiť?
27.1.2020 7:39:03
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vypínanie lpg
Dobrý den, pokud jste byl u mechanika a on závadu neodstranil, je velice těžké říct, bez toho, aniž bych Vaše vozidlo viděl, co je špatně a kde je závada. Pro zjištění závady je třeba zkontrolovat elektroinstalaci a použít diagnostický program, kde lze zkontrolovat správnou funkčnost všech akčních členů LPG systému. Dle výsledku diagnostiky pak závadu odstranit.


<5x<   <<     <1> || <5>  <6>  <7>  <8>  <9> ||  <217>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací