Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <5>  <6>  <7>  <8>  <9> ||  <227>     >>   >5x>  

11.2.2021 23:00:39
Jméno: Václav Předmět: Vypínání LPG
Dobrý den, systém LPG při zahřátém motoru správně přepne ale jakmile přidám hned se přepíná zpátky na benzín.Co by to značilo za závadu.Dekuji za odpověď.
12.2.2021 12:34:02
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Vypínání LPG
Dobrý den, bez provedení diagnostiky LPG systému neumím říci, kde konkrétně závada je. Pravděpodobně se bude jednat o závadu spojenou s tlakem plynu v systému a bude nutné připojit diagnostiku, zkontrolovat správnou funkčnost všech akčních členů LPG soustavy a zda jsou čteny všechny hodnoty správně. Navštivte svého plynaře případně se na opravu můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

8.2.2021 23:38:18
Jméno: Petr Předmět: Dodge Ram 5.7 HEMI + LPG Prins
Dobrý den, mám Dodge Ram 1500 5.7 HEMI s LPG Prins model 2019 facelift - stejný jako 2018. Auto jsem kupoval nové již s Prins v Německu minulý rok. Mám najeto 12000 Km. Minulou zimu nebyl problém, ale letos mám problém s jízdou na LPG. Když se přepne na plyn, tak motor jde nepravidelně a svítí kontrolka motoru. To stejné se děje i v případě, že je motor dostatečně ohřátý, třeba i po 20min. jízdy a to nejsou žádné mrazy, dělá to i v případě, že je třeba 4°C. Na LPG funguje, až když auto nechám běžet alespoň 20min. na místě. Nechová se to pokaždé stejně.
9.2.2021 8:03:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Dodge Ram 5.7 HEMI + LPG Prins
Dobrý den, to že svítí kontrolka souvisí s nesprávným složením palivové směsi. Závada může být jak v zapalovací soustavě, tak i v plynovém systému. Pro zjištění a odstranění závady bude třeba provést diagnostiku případně další doplňková měření. Doporučuji navštívit odborný servis, který dělá systémy Prins.

8.2.2021 15:52:10
Jméno: Michal Předmět: Golf IV CNG BiFuel
Jen dodávám, že motor je 2.0 bifuel 85kw
a strašně dlouho točí cca 5 - 10 vteřin

8.2.2021 15:38:07
Jméno: Michal Předmět: Golf IV CNG BiFuel
Dobrý den,

u auta Golf IV BiFuel (fabrické cng) mám problém teď v zimě.

Při startování po delším stání auto strašně dlouho točí, nakonec chytne.
Dál se stává že při jízdě na CNG zhruba mezi 1000-2000ot auto pouze při přidání plynu škubne. Když přepnu manuálně na benzin, tak jede bez problému.

Čím by to mohlo být?

Auto má najeto bez mála 300xxx km.
9.2.2021 7:52:27
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Golf IV CNG BiFuel
Dobrý den, špatné starty mohou být způsobeny jak nesprávným složení palivové směsi, tak i nesprávnou funkcí zapalovací soustavy. Typoval bych, že plynové vstřikovače díky opotřebování zcela netěsní a po vypnutí motoru z režimu plynu do sání propustí plyn, který zůstává v části plynové soustavy za předním uzavíracím elektroventilem směrem ke vstřikovačům. To způsobuje nesprávné složení palivové směsi při startu. Pokud by opravdu bylo nutné vyměnit plynové vstřikovače, je třeba vyměnit všechny najednou. Pro zjištění skutečné závady je třeba provést diagnostiku.

3.2.2021 21:45:40
Jméno: Tomáš Předmět: podtlak reduktoru
Dobry den.Kdyz sundam hadicku co vede od reduktoru Elpigaz vega i do sani tak je z ni trosku citit lpg a kdyz ji zacpu prstem tak lehce tlakuje.Je to tak spravne?Zniceho nic mam problem s volnobehem na lpg.Velice pomalu kolisaji otacky.Diky.
4.2.2021 8:57:33
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: podtlak reduktoru
Dobrý den, dle toho, co popisujete bude s největší pravděpodobností vadná membrána v reduktoru. Vlivem přisávání nekontrolovaného množství plynu z hadičky spojené se síním není plynná palivová směs optimální. Pro odstranění závady navštivte svého plynaře. Bude zřejmě nutná repase reduktoru případně jeho výměna.

1.2.2021 16:49:22
Jméno: Petr Blazek Předmět: Renault Espace 2.0 125 kW - vhodny pro LPG?
dobry den,
prosim, je Renault Espace roc. 2005, 2.0 125kW/170k vhodny na prestavbu?
Mel jsem LPG v atmosferickem osmiventilu 2.0 od Renaultu, a super. Ale tohle je tubomotor...
Diky za odpoved!
S pozdravem
Petr Blazek
2.2.2021 7:16:50
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Renault Espace 2.0 125 kW - vhodny pro LPG?
Dobrý den, přestavba přeplňovaných motorů je běžnou záležitostí. Přestavbu tohoto motoru si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-montazi/renault/montaz-renault-espace-2-0-1/ . V případě zájmu nás můžete kontaktovat na tel. 606 659 530.

31.1.2021 7:10:16
Jméno: Martin Předmět: Kodiaq 1,5 TSI, SEAT Tarraco 1,5TSI; Karoq 1,5TSI
doplním ještě, že se jedná se o nové vozy s r.v. 2020 /2021
1.2.2021 7:15:34
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Kodiaq 1,5 TSI, SEAT Tarraco 1,5TSI; Karoq 1,5TSI
Dobrý den, ve Vámi vybraných vozidlech jsou používány motory 1,5 TSi, 110 kW s kódy DADA nebo DPCA. V současné době Vám bohužel nemohu přestavbu nabídnout, nicméně mám zprávy, že přestavbová sada pro kód DPCA je ve vývoji. Termín, kdy bude k dispozici zatím neumím říci.

30.1.2021 10:23:31
Jméno: Martin Předmět: Kodiaq 1,5 TSI, SEAT Tarraco 1,5TSI; Karoq 1,5TSI
Dobrý den, pro tyto koncernové motory-níže,je k dispozici přestavba na LPG, nebo se již připravuje?
Škoda nabízí u nižší řady aut s motory TSI přestavbu na CNG.
Tento alter. koncept paliva , je příp. použitelný i pro tyto uvedené benzinové motory, prosím?

Kodiaq 1,5TSI DSG / 110kW
Seat Tarraco 1,5TSI / 110KW
Skoda Karoq 1,5 TSI DSG / 110KW

Děkuji za odpověď!

Martin

19.1.2021 12:42:26
Jméno: AutoGas Barták sro Předmět: Repase reduktoru na propan butan
Dobrý den, reduktor který se zrepasuje se poté co se namontuje zpět do vozidla musí nejdříve nastavit (tlak), poté se musí doladit i mapy plynu za jízdy, volnoběhu...většina rádoby opravářů a bohužel i firem toto neudělá...v lepším případě jenom vozidlo po určité době špatně startuje, v horším dochází k podpálení ventilů špatně seřízeným plynovým systémem..

18.1.2021 9:13:19
Jméno: Krajanec Jan Předmět: Repase reduktoru na propan butan
Dobrý den .Mám vymontovaný reduktor BRC a potřeboval bych jej zrepasovat .Je to typ ( GENIUS LOT7LE - sin 2865).Mohl bych Vám reduktor na opravu poslat?
Děkuji za odpověď .
18.1.2021 13:18:16
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Repase reduktoru na propan butan
Dobrý den, odpověď jsem Vám poslal mailem.

13.1.2021 8:40:47
Jméno: Miloš Předmět: Ohřev reduktoru
Dobrý den, mám Audi a6 c5 2003 2,7 bi-turbo. Špatně se ohřívá reduktor Magic3 a tím pádem přepíná na benzin a i špatně topí - není správný koloběh vody přes reduktor/topení/motor. Reduktor je umístěn pod oknem u spolujezdce a je víše než expanzní nádobka. Nebu to zrovna ten problém že je špatný oběh? Že to prostě pumpa přes reduktor a topení neutlačí a najde si jednodušší cestu. Radiátor a vodní pumpa jsou nové. Vždy jsem viděl reduktor umístěn okolo místa světel takže jako níž než expanzka. A spíše to napojit na chlazení oleje. Děkuji za odbornou radu.
13.1.2021 11:16:01
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Ohřev reduktoru
Dobrý den, abych mohl posoudit, zda příčiny, které popisujete, jsou způsobeny instalací musel bych Vaše vozidlo vidět a připojit k diagnostickému programu pro kontrolu nastavení LPG systému. U těchto motorů jsme umisťovali reduktor u levého podběhu pod nádobku serva a podmínkou správného fungování je též správné připojení k okruhu chlazení.

12.1.2021 13:20:42
Jméno: L Předmět: Toyota RAV4 rok 2020/21
A mohu se zeptat a Skoda Kodiaq nebo Karoq 1,5tsi 110kw nebo 2,0tsi 132kw v automatu? To by prestavet slo?
12.1.2021 13:59:26
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Toyota RAV4 rok 2020/21
Dobrý den, LPG zařízení pro kódy motorů DADA a DPCA (1,5 Tsi, 110 kW) se zpracovávají. Kdy budou dostupné zatím nemám informaci.

11.1.2021 18:02:46
Jméno: L Předmět: Toyota RAV4 rok 2020/21
Dobry den,je mozne přestavět na LPG novou Toyotu RAV4 v automatu s oznacenim benzin 2,0 Dynamic Force? Oznaceni v nize uvedenem dotazu je jine,tak jen prosim o upresneni. Dekuji.
12.1.2021 7:24:41
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Toyota RAV4 rok 2020/21
Dobrý den, pro odpověď na Vaši otázku potřebuji znát kromě objemu motoru, jeho výkon v kW a kód motoru. V databázích, které máme dostupné, je u všech modelů Toyoty RAV 4 od 12. měsíce r. 2018 používán jeden 2,0 l motor, a to s výkonem 129 kW M20A-FKS a jeden 2,5 l (hybrid) motor s výkonem 131 kW a kódem motoru A25A-FXS. Oba tyto motory pro přípravu směsi kombinují přímé i nepřímé vstřikování a pro jeho přestavbu na pohon LPG v současné době nemáme od žádného našeho dodavatele vhodnou sadu.

10.1.2021 22:15:44
Jméno: Josef Předmět: Lpg kolísání volnoběhu a pod 3000 otáček chod na tři válce
Dobrý den, pořídil jsem si Mazdu CX 7 2,3 Disi s lpg landi ranzo. O auto bylo dobře staráno ale o lpg system ne. Před dvěma měsíci začalo auto cukat a samo se přepínat na benzín. Výměna sviček a beze změny. Vyčištění vstřiků, nové filtry plynné a kapalné fáze, nové membrány v reduktoru. Všechno bylo úplně zanešené. Takže problém na cca 200 km vyřešen. Auto začalo na volnoběh chcípat a začaly kolísat otáčky volnoběhu. Do 3000 otáček chod na tři válce. Ze zoufalství jsem vyčistil všechny hadice a dal nové objímky, nikde žádná netěsnost. Dal jsem zpět i původní svíčky a žádná změna. Od reduktoru po vstřiky je vše čisté a vyměněné. Na benzín jede všechno bez problémů. Už mě nic nenapadá, jedině nějaký problém s ventilem na nádrži, protože diodový ukazatel plynu i po natankování plynu do plna ukazuje čtvrtku nebo úplně prázdnou nádrž. Děkuji za odpověď, Josef
11.1.2021 7:42:38
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Lpg kolísání volnoběhu a pod 3000 otáček chod na tři válce
Dobrý den, pro opravu bude nutné použít diagnostický program, zkontrolovat správnou funkčnost LPG systému včetně nastavení měření množství LPG v nádrži a dle výsledku diagnostiky provést opravu. Zřejmě bude nutné vyměnit plynové vstřikovače a následně provést kontrolu případně korekci nastavení plynové mapy.

9.1.2021 18:03:11
Jméno: Martin Předmět: Toyota RAV4 2020/2021 na LPG
prosím , zapomněl jsem v předešlém dotazu na verze:
Toyota RAV 4 Comfort 2,0 2WD CVT T3 Aut.
Toyota RAV 4 T3 2,0 FWD Aut.

všechno to jsou motory s EURO6 a udávaný výkon mají identický 129kW(175Psi)

Děkuji

Smrček
11.1.2021 7:21:08
Jméno: Ing. Procházka Evžen Předmět: RE: Toyota RAV4 2020/2021 na LPG
Dobrý den, motor 2,0, 129 kW, kód motoru M20AFKS použitý v modelech, které jste uvedl, má současně oba typy vstřikování paliva, tedy jak nepřímé (do sání motoru) tak i přímé vstřikování (do spalovací komory válce motoru). Žádný z našich dodavatelů nemá v současné době vyvinutou vhodnou sadu pro přestavbu na LPG.


<5x<   <<     <1> || <5>  <6>  <7>  <8>  <9> ||  <227>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací