2.3.2016 20:07:32
Jméno:
Martin Předmět:
Mazda 5 CRDobrý den,
už asi stejná otázka zazněla ohledně přestavby LPG na vozidlo Mazda 5.
Jak jsem procházel vaše stránky máte i zkušenosti s montáží a pro to se na vás obracím.
Chtěl bych se vás zeptat zda je pro přestavbu lepší 1,8 nebo 2,0 - byl zde u některých modelů problém se softwarem vstřikování (r.v 2004 - 2009 starší model) Lze na LPG u tohoto vozu jezdit dlouhodobě cca 10 let bez poškození motoru. Jaké jsou zkušenosti při kontrolách nebo oběvili se nějaké potíže při využívaní LPG?
Popřípadně můžu vás požádat popřípadně o doporučení jiného vozu MPV na přestavbu.
Děkuji vám za odpověd
3.3.2016 7:55:04
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: Mazda 5 CRDobrý den, přestavovali jsme motory Mazda 1,8 i 2,0. Větší počet přestavěných motorů byl s objemem 1,8, ale to závisí na poptávce zákazníků. Pro přestavbu byly použity systémy STAG a ZAVOLI. Aby motor dobře fungoval i po přestavbě, neměl by mít problémy při jízdě na benzín a musí mít v pořádku zapalovací soustavu a systém řízení směsi paliva. U vozů Mazda doporučujeme použít některý způsob ochrany ventilů viz. http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ . U přestavěných vozidel se dosud nevyskytly žádné problémy. Pro dlouhodobou spolehlivost přestavěného motoru je potřeba správné seřízení bohatosti směsi paliva. Další přestavěná MPV si můžete prohlédnout ve fotogalerii na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/ .