Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG - škubání plynu


24.4.2016 20:52:29
Jméno: Denisa Předmět: škubání plynu
Dobrý den, prosím o pomoc. Pořídila jsem si auto na LPG Škoda Octavia 1. řada. Auto ze začátku jelo bez problémů. Pak začlo při jízdě na LPG škubat. Koupila jsem nový filtr do reduktoru, hadice zkontrolovala a vyměnila. Auto jelo normálně cca 200 km, pak začlo znovu škubat třeba 10 km a pak jelo zase přes 100 km normálně. Koupila jsem nový vstřikovač Valtek 4 válce 3 ohmy, kalibrační trysky jsem dle doporučení rozšířila aby lépe procházel plyn. Auto jelo krásně, ale jen dva dny, pak to začlo škubat znovu. Škubalo to, pak přestalo, ale auto zpomalovalo. Tak jsem přepla na benzín, znovu zapla plyn a auto jelo. Takto jsem to opakovala pořád dokola. Ted jsem byla na napojení auta na pc a ukázalo mi to špatný podtlak. řekli mi, že to může být přicpaná, zalepená membrána v reduktoru, nebo špatné tlakové čidlo. Je fakt, že map senzor ESGI 2, který v autě mám má naprasklý obal. Předem děkuji za radu.
25.4.2016 11:24:49
Jméno: Král Pavel Předmět: RE: škubání plynu
Dobrý den.
Je velká škoda, že jste nejprve nejela do kvalitní dílny, kde by vám diagnostikovali kde je závada. Vstřikovače Valtek se dají repasovat a seřizovat. I nové vstřikovače, je třeba občas seřídit. Pokud na PC zjistili, že je špatně něco s pod tlakem tak bych se soustředil na děravou hadičku nebo vadný snímač map. Reduktor má dávat konstantní tlak a podtlak jen ubírá tlak na volnoběh a nižších otáčkách. Často škubání způsobuje zapalovací soustava. Na LPG je důležité, aby zapalovací svíčky, kabely a cívka pracovali na 100%.


Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací