13.12.2018 19:28:06
Jméno:
Jaroslav Předmět:
LPG tartarini a jeho závislost na benzinové jednotceDobry den,
pokusim se co nejstrucneji opsat muj problem.
Stalo se, ze auto prestalo fungovat na benzin a tato zavada byla zpusobena tim, ze se propalil jeden pin v konektoru ktery napaji benzinove cerpadlo. Konkretne to byl konektor "+", kladny pol napajeni.
Avsak tim padem prestalo fungovat i LPG, lpg se jednoduse nedalo zapnout.
Otazka zni, jak "moc" je LPG system s benzinovym propojen a je to mozne udelat tak, aby LGP fungovalo i pokud se uvedeny problem (teda ze prestane fungovat benzinove cerpadlo) nahodou zase stane?
Umite to pripadne udelat u Vas?
Dekuji
14.12.2018 7:23:58
Jméno:
Ing. Procházka Evžen Předmět:
RE: LPG tartarini a jeho závislost na benzinové jednotceDobrý den, i na takovouto situaci je u dnešních LPG systémů pamatováno. Mají funkci nouzového startu na LPG. Ten, kdo systém montoval, Vás měl poučit, jak takový start provést (postup se může lišit systém od systému). Počet nouzových startů je omezen a to z toho důvodu, že při takovémto studeném startu není na reduktoru dostatečná teplota pro odpaření kapalné fáze LPG. Dávkování paliva tak do ohřátí reduktoru nemusí být optimální. Je to opravdu nouzový start pro dojetí do servisu případně k benzínové pumpě.