Logo Autogas Centrum
Logo Autogas Centrum
Logo Autogas měření emisí



Nacházíte se zde:  

Diskuzní fórum LPG/CNG


+ Nový dotaz

<5x<   <<     <1> || <238>  <239>  <240>  <241>  <242> ||  <267>     >>   >5x>  

26.8.2011 15:28:09
Jméno: Peter Schwarz Předmět: Kontrolka Check engine
Dobrý den, před měsícem jsem si u Vašeho partnera nechal namontovat LPG Systém Stag4 plus do vozidla Honda accord 2003, 2.0 114kw. Auto pocitovo jezdí skvěle, popravdě nepoznám zda jedu na plyn nebo auto.Po 500km jsem byl na první doladění (svítla kontroka motoru, spotřeba kolem 11.5L plynu proti 8.5L benzínu.) před výjezdem na dovolenou. Překvapilo mně,že dolaďování probíhalo pouze staticky na stojícím aute při volnoběhu..dle PC snad hlásilo chudá směs, mechanik si pohrál s počítačem...a prý by to mělo být už dobrý..Kontrolka se rozsvítila prakticky po 50km znovu...Během dovolené jsem po Evropě najezdil cca 3500km..kontrolka svítí stále. Je to akceptovatelné, nebo prostě kontrolka nesmí svítit?Děkuji za odpověď.
29.8.2011 7:11:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Kontrolka Check engine

Dobrý den pane Schwarzi. Kontrolka svítiti nesmí. Je nutné nastavení 3D mapy pomocí testeru OBD a sladit pomalé a rychlé korekce při provozu na plyn. S pozdravem Ing.Pataky - technik



25.8.2011 10:55:21
Jméno: Eduard Předmět: STAG 4 plus a "přímaz" ventilů
Dobrý den, jeden z vámi doporučovaných partnerů (nebudu ho zde jmenovat) mně doporučil na mondeo 2.5 V6 r.v.2004 systém STAG 4 plus. Upozornil jsem ho pro jistotu, že se jedná o šestiválec (byl jsem u něho s vozem). Ptám se proto i zde vás - STAG 4 plus je už dnes i pro šestiválce nebo to platí jen pro STAG 300 plus? Začínám totiž trochu pochybovat o serióznosti a znalostech vašeho partnera. A ještě dotaz k tomu dnes módnímu "přimazávání" ventilů: doporučujete to zákazníkům jen pro jistotu? vždyť nám kdysi auta jezdila bez těchto zázračných "mazidel" (nejde totiž ve skutečnosti o žádné mazání) - sám mám najeto na starším mondeu 230tisíc s lpg (montováno u nového vozu) BEZ přimazávání a ventily i motor má stále ok. Na lpg jezdím s auty přes 15 let bez těchto přimazávání a vzpomínám si, že kdysi byly zase v módě "zázračné" přídady do olejů, ale to už naštěstí utichlo. I vy zde na vašich fórech dáváte zákazníkům někdy protichůdné informace k tomu "přimazávání" - viz.např. cituji odtud: http://www.lpg-autogascentrum-servis.cz/lpg-autogascentrum-servis/lpg-forum/?p=240 " Jméno: Martin Datum: 26.02.2010, Zpráva: Dobrý den. Chci se zeptat na kolik by vyšla přestavba na LPG s toroidní nádrží Fordu Mondeo 2.5 V6 125 kw, r.v. 2002. Dále jestli je nutný přímaz ventilů a o kolik by to bylo s tímto přímazem dražší. Děkuji za odpověď. Odpověď: Dobrý den pane Martine. Cena řestavby je 35.000 Kč včetně DPH.Přimazáváni ventilů u tohoto typu vozidla není nutný. S pozdravem Ing.Pataky - technik " Jak to tedy podle vašeho "svědomí a vědomí" je s tím přimazáváním? Děkuji předem za vaše odborné odpověďi.
25.8.2011 13:23:52
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: STAG 4 plus a "přímaz" ventilů
1./STAG 4 je určen pouze pro 4-válcová vozidla 2./Přimazávání – Neexistuje žádný seznam vozidel kde je přimazávání nutné. Vedení firmy Opel Č.R. (GM) nařídila instalaci přimazávání ventilů do svých vozidel po přestavbě na LPG. Po zkušenostech s vozidly Ford a některých „japonců“ jenom doporučujeme zákazníkům přimazávání. Odvoláváte se na mou „protichůdnou“ odpověď, kdy ještě nebylo zcela jasné jak to s fordy bude. Ing.Pataky - technik

24.8.2011 13:20:31
Jméno: Petr H Předmět: Superb 1,8TSI
Dobry den,chtel bych se zeptat na LPG prestavbu do vozu Skoda Superb II 1,8TSI manual.Je jiz k dispozici spolehlive zarizeni na toto auto?Pokud ano,jaka by byla cena prestavby a jakou ma vlastne spotrebu plynu i benzinu?Cetl jsem,ze u techto aut se jede castecne na plyn i benzin.Dekuji Hoffmann
25.8.2011 7:01:48
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Superb 1,8TSI
Ještě probíhají provozní zkoušky.

23.8.2011 14:20:37
Jméno: Dalibor Předmět: vysoka spotreba
Dekuji za osvetleni problematiky. Zkusim zmerit spotrebu tak jak mi bylo doporuceno. Pravda je, ze jsem nemeril realnou spotrebu benzinu pred prestavbou, ale spolehal se pouze na ukazatel spotreby na palubce, takze spotreba mohla byt v realu jina nez uvadenych 7.6l/100km. Spotrebu LPG jsem meril tak, ze jsem natankoval do prazdne LPG nadrze doplna a jezdil tak dlouho az mi plyn dosel a preplo mi to na benzin. Pak jsem jednoduse spocital podle najetych km a nabranych litru LPG kolik mi to bere na 100km. V mem prvnim prispevku jsem se jen ptal na moznosti snizeni spotreby, v zadnem pripade si nechci stezovat na kvalitne odvedenou praci samotne prestavby. Auto jezdi vyborne, neni poznat vykonovy rozdil mezi jizdou na benzin a LPG.
23.8.2011 15:00:55
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: vysoka spotreba
Nemáte zač. Ještě mám podezření na možná nesprávné nastavení plováku multiventilu v nádrži. (např. ohnutí). Možná vypíná přívod plynu dříve, nebo je pootočený potenciometr snímání hladiny. Ale bez vypuštění plynu a kontroly multiventilu nedokážu udělat přesnou diagnostiku. S pozdravem Ing.Pataky - technik

22.8.2011 21:29:11
Jméno: Libor Předmět: VW Passat
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kolik asi bude stát přestavba na LPG vozidla Volkswagen Passat Variant 3.2 V6 FSI 4Motion DSG r.v. 1998. Děkuji za odpověď
23.8.2011 7:12:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: VW Passat
Dobrý den pane Libore. Na tento typ motoru zatím nemáme soupravu. S pozdravem Ing.Pataky - technik

22.8.2011 13:22:40
Jméno: Dalibor Předmět: vysoka spotreba
Dobry den, pred nekolika tydny jsme si nechali udelat LPG prestavbu u vaseho partnera z Horni Suche, pan Szotek. Auto jezdi dobre, ale spotreba LPG se mi zda hodne vysoka. Jedna se o auto VW Passat 1.8T, 110kW. Pri provozu na benzin jsem mel podle paubniho pocitace prumernou spotrebu 7.6l. LPG nadrz tam mam toroid 60l, na pumpe tam bezne vleze kolem 55l. At se snazim jak se snazim a jedu setrne, nevytacim motor, nejedu vic nez 110km/h tak na plnou nadrz najedu kolem 450km, coz dava prumernou spotrebu silenych 12l plynu. S autem jsem byl u pana Szotka, ale pry to seridit nejde, tak se chci zeptat jestli se s tim da neco delat. Chapu, ze urcite navyseni spotreby plynu o 15-20% oproti benzinu je normalni, ale takhle to vychazi o 50%
22.8.2011 21:42:35
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: vysoka spotreba
Dobrý večer pane Dalibore. Byť uvádíte ne zcela přesné údaje, určité zvýšení spotřeby LPG oproti benzínu je skutečně mimo normu. Nejdříve si ujasněme některé nepřesnosti: Nádrž se dá natankovat na (+- ) 80% objemu. Při 60-ti litrové nádrži to je 48 litrů paliva. Tedy ne 55 jak uvádíte vy. Mějte na paměti, že plnící tlak je často rozdílný na různých čerpacích stanicích. Tím je často rozdílné i množství natankovaného plynu.Multventil má za úkol zajistit max. 80-ti procentní naplnění nádrže z důvodu rozpínavosti plynu. Toto množství se mění ale i vlivem vnější teploty. Spotřebu ovlivňuje i stav vašeho motoru, zejména elektrické zapalovací soustavy tedy, svíček, kabelů a cívek, a v neposlední řadě komprese válců. Pokud jsou hodnoty korekcí na testeru OBD v benzínu a plynu identické, nedoporučuji uměle snižovat spotřebu ochuzení směsi LPG-vzduch zkracováním časů vstřiků plynu. Mělo by to za následek rozsvěcování kontrolky Check-engine (chudá směs) a může dojít k poškození katalyzátoru.

19.8.2011 18:25:03
Jméno: Radek D. Předmět: LPG v corolle E11
Dobrý den, zakoupil jsem automobil toyota corolla E11 1,4 16v 63kw kod motoru 4E-FE. Problém při studeném motoru - kolísají otáčky od 200-1100ot a občas se stane, že motor "chcípne". Při provozní teplotě když za jízdy vyřadím, otáčky klesnou až k 200ot a někdy "chcípne" - ve městě dosti nepříjemné. Mám se obávát velkých ivestic? Popř. zvládla by to vaše firma dát do pořádku? Děkuji za odpověd
22.8.2011 7:40:22
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: LPG v corolle E11
Dobrý den pane Radek. Je nutná diagnostika závady. Tu jsme schopni provést jen v případě, že ve vozidle máte zařízení které naše firma montuje.

17.8.2011 22:35:06
Jméno: Klíma Jiří Předmět: přeprogramování systému Stag
Dobrý den. Zaujala mě možnost přeprogramovat systém Stag 4 na Stag 4 plus. Je také možno přeprogramovat Stag 300 na Stag 300 plus popřípadě Stag 300 Premium? Pokud ano, tak za jakých okolností? Děkuji
22.8.2011 7:37:05
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: přeprogramování systému Stag
Dobrý den pane Klíma. STAG 300 je dvojího provedení. Původní (cca do roku výroby 2006 s možností programování přes prg. 1.14.1.0 ) upgrade možné není. Ostatní lze optimalizovat na ISA2. Stag 300 Plus a STAG 300 Premium jsou už automaticky z výroby připraveny na program 7.1.0.35

11.8.2011 20:29:27
Jméno: ROMAN Předmět: Fiat Multipla BluPower
Mam Fiat Multipla Blu Power (GAS)CNG jak jsem zjistil.Chybi me nadrz ktera byla odmontovana a auto je ted nepojizdne.Prosim kolik by stalo sprovozneni.Je to original Fiat Multipla jenom na (gas)CNG.Dekuji za odpoved.Roman.
12.8.2011 6:57:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Fiat Multipla BluPower
Dobrý den.Nemáme program na originální zařízení Fiatu Multipla. Ing.Pataky - technik

10.8.2011 23:25:29
Jméno: Waclav Předmět: tsi
Dobrý den, vlastním dvě škody s motory tsi (1,2 a 1,4) a rád bych se zeptal,v jaké fázi je nyní přestavba na lpg pro tyto přímovstřikové motory a zda je nutné také aplikovat přípravek Flash Lube? Děkuji za odpověď.
11.8.2011 7:30:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: tsi
Dobrý den.Lze provést zástavbu do následujících typů: 1,2T motorkod CBZB 77kW manual, CBZA 63kW manual, 1.4T CAXA 90kW manual, CAXB manual, CAXC manual, BLG 125 kW, aut+man. CAVA 110 kW man., CAVD 115 kW man. Cena zástavby se pohybuje od 40.000 do 45.000 Kč včetně DPH. Flash Lube není nutný. Některé typy jsou na objednávku s kaucí 5000 Kč. Zástavba trvá 2 dny.
6.11.2011 22:08:22
Jméno: Pavel Vondrášek Předmět: Focus
Dobrý den, plánuji nákup Fordu Focus rv 2010 nebo 2011 a budu ho chtít přestavět na LPG. Ale nevím jaký by měl mít motor, aby přestavět šel. Níže jste mi odpověděl, že ecoboost to být nemůže. Nevíte tedy jaký motor mám shánět? S pozdravem PV

7.8.2011 11:59:29
Jméno: Ladislav Předmět: STAG 4 - Fiat Sediči
Dobrý den. Mám od Vašeho smluvního partnera nově (1 500km) namontováno zařízení STAG 4 do vozidla Fiat Sediči 1,6, 4X4, typ motoru M16A . Na signalizaci stavu naplnění nádrže nesvítí červená kontrolka rezervy. Údajně je funkční nastavení všech diod tohoto zařízení problematické a zbytečné? Dále mám dotaz na spotřebu. Stálé trasy které já jezdím (většinou meziměsto) se spotřebou 7,3 l benzin, je v LPG mezi 9-10 l. Není to na sekvenční vstřikování trochu moc, jde doladit např.bohatost směsi? Jsou k tomu vybaveni i Vaši smluvní partneři? Až na tu spotřebu s funkčností zatím spokojenost. Použité komponenty: reduktor TOMASETTO ALASKA, nádrž GZWM D650/50L, vstřiky VATEK. Jaký je rozdíl mezi STAG 4 a STAG 4 plus? Děkuji za odpověď.
7.8.2011 13:34:32
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: STAG 4 - Fiat Sediči

Dobrý den pane Ladislave. Nedomívám se, že funkční nastavení diod pro měření hladiny bylo problematické.Prostě se musí v programu zvolit správné čidlo naklibrovat napětí jednotlivých diod. Ukazatel stavu hladiny se skutečně musí brát jako informativní. Vyšší spotřeba může mít několik příčin. Od starých svíček, kabelů a cívek počínaje, až po nesprávnou volbu velikosti trysek a programování. Bez diagnostiky nemohu více poradit.Rozdíl mezi STAG 4 a STAG 4 Plus najdete ZDE. S pozdravem Ing.Pataky - technik



6.8.2011 17:52:11
Jméno: Michal Předmět: Montáž LPG
Dobrý den, mám Peugeot 5008 1,6 THP 115 kw, 7 míst. Rád bych se zeptal zda je možné nádrže LPG namontovat pod vozidlo nebo v případě zájmu o montáž LPG přišel o 6. a 7. místo ve vozidle? Dost často právě tyto místa využívám a nerad bch o ně přišel. Dále bych se rád zeptal jakou max. velkou nádrž LPG mohu do takového vozu namontovat, když už bych musel sedačky demontovat. Někde jsem totiž viděl i nádrže umístěné pod vozidlem a nevím za jakých podmínek to bylo a zda se nejednalo o dražší systém CNG. ěkuji.
6.8.2011 19:03:46
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Montáž LPG
Dobrý den pane Michale.Do vozidla Peugeot 5008 1,6 THP 115 kw jsme zástavbu zařízení CNG ještě neprovedli.V každém případě je třeba si uvědomit, že CNG nádrže mají podle velikosti různě velkou hmotnost a k úbytku místa na sezení může dojít. V žádném případě nelze nádrže CNG které máme k dispozici instalovat pod vozidlo.Ideální by bylo, kdyby jste nás se svým vozidlem navštívil. V předmětu píšete montáž LPG ale v závěru vašeho dotazu píšete CNG. Co platí? S pozdravem Ing.Pataky - technik

6.8.2011 12:09:59
Jméno: Pavel Ryšavý Předmět: úprava Stag-4
dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli má smysl přeprogramovat Stag-4 na Stag-4plus a co by se touto úpravou zlepšilo při provozu mého vozu Mercedes 200E r.v.1995.LPGmám namontované1rok. Děkuji za odpověd´
6.8.2011 18:50:27
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: úprava Stag-4
Dobrý den pane Ryšavý. Pokud vám zařízení STAG 4 slouží dobře tzn. máte uspokojivou spotřebu, nezaznamenáváte pokles výkonu, nerosvěcuje se vám kontrolka Check-Engine a máte dobré emisní hodnoty, tak nic. S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.8.2011 20:01:01
Jméno: Peter Schwarz Předmět: Stag-4 versus Stag-4 plus
Dobrý podvečer, chci se ješte zeptat zda dokážete z řídící jednotky Stag-4 po softwarové úpravě získat novší Stag-4 plus.... nebo se to netýka jenom softwaru a i samotné "krabičky" Stag-4 a Stag-4 plus jsou odlišné ? Děkuji za odpověď.
5.8.2011 22:51:24
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Stag-4 versus Stag-4 plus
Dobrý večer pane Schwarz. Ano, dokážeme "nalít" starou řídící jednotku STAG 4 na upgradovanou verzi STAG 4 Plus.Upgrade, nastavení nových parametrů, autokalibrace, naprogramování statického a dynamického režimu, doladění pomoci testeru OBD na pomalé a rychlé korekce stojí 1000 Kč.S pozdravem Ing.Pataky - technik

5.8.2011 11:52:42
Jméno: Peter Schwarz Předmět: Uplatnění reklamace
Dobrý den, chci se zepat, zda lze uplatniť reklamaci na montáž LPG u kohokoliv v celé síťí vaších smluvných partnerů,nebo pouze u té firmy, která montáž provedla? A co v případě,kdyby firma v mezidobí zanikla?
5.8.2011 14:23:10
Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: Uplatnění reklamace
Dobrý den pane Schwarz. Reklamace na montáž lze uplatnit pouze u firmy, kde byla zástavba zařízení LPG provedena. Za témeř 20-ti letého působení naši firmy, žádný náš partner neukončil svoji činnost náhle, bez předchozího upozornění. Zánik jakékoli firmy, a tedy nejen montážních firem LPG, je z hlediska reklamací jistě nepříjemným faktem pro zákazníky. Tyto situace posuzujeme individuelně. S pozdravem Ing.Pataky - technik


<5x<   <<     <1> || <238>  <239>  <240>  <241>  <242> ||  <267>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Předmět:
Jméno:
E-mail (nebude zveřejněn):
Text zprávy:
jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
    


Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací